Trip.com
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Comfort HotelsUSD 162
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Veldig pent rom (superior) i hjørne av bygget med masse plass, bad m badekar, strykebrett og veldig bra mørkegardiner. Effektiv aircondition som kunne justeres med tre grader fra det autoinnstilte. Behagelig seng og godt sengetøy. Frokosten trekker ned det hele da den var veldig basic.

Romtips: Rom 210 veldig bra for deg som vil ha god plass og badekar
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Travellingisfuel
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde her med en 5 åring og 1 åring og alt var tipp topp med oppholdet

Sist vi besøkte hotellet var rett etter åpning og ble virkelig ikke skuffet nå heller. Topp hotell og betjening.

Sengene er også av de bedre hotellsengene etter min mening

Romtips: Parkering i kjeller med gode lademuligheter for elbil
Takk, sebastiankl
Anmeldt 12. juli 2021

Meg og kjæresten min sjekket inn og betalte direkte. Ble møtt av ei ung resepsjonist. Hotellet serverte ikke mat på kvelden! Dette sto ikke på hotels.com. Rommet var iskaldt og svært uhyggelig. ALLE resturantene i byen var stengt.
Det var ingen hjelp å få på hotellet heller.
Resepsjonisten ringte sjefen sin som nektet å tilbakebetale pengene. Hu sendte sms til sjefene men ingen gjorde noe. Til slutt var vi helt utmattet og godtok deres forslag om å bytte rom! MEN VI FIKK HELT LIK ROM!
Bare 2 etasjer opp! JADA, masse hull i taket og minnet om fengsel. Det var så uhyggelig at jeg fraråder alle som vil bo her. Så STYR UNNA
Vi betalte 2000kr for en natt og før det hadde vi reist rundt i Norge og opplevd nydelige hoteller. Thon hotell var best! Lampeland hotell var utrolig koselig. ALDRI bo her!!

Takk, Gjest1983
Anmeldt 12. juli 2021

Dette er et fint og moderne hotel. Sliter lite med logistikken da alt foregår via resepsjonen.
Lite handover informasjon mellom vaktene, så har du noe å meddele så vær sikker på at det blir mottatt og overført til neste vakt.
Jeg hadde et premium rom, kan anbefales, passe stort og god utsikt:)
Skulle ønske at det ikke var så "trangt" rundt resepsjonen, det ble litt følelsen av å stå oppå hverandre i disse Covid-19 tiden. Noe av dette skyldes at baren og resepsjonen er samme plass.
Personalet er høflig og er opptatt av pålagte protokoller i forhold til alle de regulative forhold vedr Covid-19, skjenkebestemmelser og forøvrig sikkerhet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Trond S
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

Porsgrunns nye hotell ligger sentralt plassert på Kammerherreløkka rett ved byparken. Hotellet er stort og luftig med velutstyrte rom og de ansatte er superhyggelige. Det er gode parkeringsmuligheter i kjelleren med raske ladere for de som trenger det.

Grunnet pandemi er det fullt fokus på smittevern og hotellet gjør her en god jobb med avstandsmerking og sprit tilgjengelig flere steder.

Jådæ, her kosa vi vårs

Dato for oppholdet: mai 2021