TripAdvisor
Porsgrunn
Publiser
Innboks
Søk

“Nydelig utsikt ved elva, god service ”
Anmeldelse av Øya Spiseri

Øya Spiseri
Vurdert som nr. 29 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Nydelig pizza, dessertene var delikate, varm sjokoladedrikk, anbefales. Rask og god service. Byens fineste beliggenhet.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Bucketlistdestinatio

Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Lenge siden sist jeg kjente meg uønska som gjest, men det greide disse folka. Satser på nye drivere snart på det som er en flott lokasjon.

Takk, Happiness404219
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Nå har jeg vært på Øya to ganger i løpet av sommeren, og totalt sett er jeg misfornøyd med både mat og service. Første gang var tidlig en fredag kveld med samboeren. Vi satt inne, og det var ikke særlig folksomt. Vi bestilte Calzone og Margherita. Begge var dvasne, og ikke godt nok stekt. I tillegg bestilte samboeren min ruccula på pizzaen, og fikk istedet en vanlig salat med sylteagurk ved siden av. Service og ansvarsfordeling blant servitørene var ikke innkjørt, og det var sikkert fem forskjellige servitører innom bordet mens vi spiste. Han ene spurte på halvt norsk/engelsk om maten var god før vi i det hele tatt hadde fått smakt på den. Andre gang satt vi ute med et vennepar, og det var sol og god stemning. Jeg bestilte Fitneggs, og opplevelsen var helt OK. Det som gjør at jeg skriver anmeldelsen nå, er fordi min samboer og hennes foreldre spiste biff på Øya i går. Det tok litt tid med å få bestilt, men maten var veldig god. På vei hjem og utover kvelden ble den ene dårlig etter den andre, og de ble både ugne eller måtte kaste opp. Derfor kommer jeg ikke til å besøke Øya igjen.

Takk, henrikl9111
Anmeldt 9. august 2019

Hadde store forhåpninger til det nye italienske tilskuddet i Porsgrunn, men ble ganske skuffet da jeg faktisk fikk besøkt stedet. Beliggenheten er fantastisk og lokalene er kjempefine, men maten er dessverre ganske kjedelig. Jeg bestilte en Diavolo pizza, og den var rett og slett ikke god. Det bør være helt unødvendig å hive på en haug med chili på en pizza hvor utgangspunktet skal være en sterk og krydret salami som smaksetter. Det smakte bare chili! Når det finnes så mange spennende og smakfulle picante salamier å velge i, både norske og internasjonale, bør det være null problem å skaffe det på menyen. Diavola'en på Jonas B. Gundersen er mye bedre, så stikk heller dit.
Servicen var også ganske rotete, og vi fikk meny først etter å ha spurt når andre som kom etter oss fikk tildelt sin meny.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, wegarragew
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat til en overkommelig pris. God sørvis. Hyggelig betjening.Trivelig atmosfære.Ta en avstikker fra E18!

Takk, fyk53

Reisende som så på Øya Spiseri, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Øya Spiseri? Del dine erfaringer!