“Nydelig utsikt ved elva, god service ”
Anmeldelse av Øya Spiseri

Øya Spiseri
Vurdert som nr. 30 av 43 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Nydelig pizza, dessertene var delikate, varm sjokoladedrikk, anbefales. Rask og god service. Byens fineste beliggenhet.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Bucketlistdestinatio

Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Lenge siden sist jeg kjente meg uønska som gjest, men det greide disse folka. Satser på nye drivere snart på det som er en flott lokasjon.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Happiness404219
Anmeldt 9. august 2019

Hadde store forhåpninger til det nye italienske tilskuddet i Porsgrunn, men ble ganske skuffet da jeg faktisk fikk besøkt stedet. Beliggenheten er fantastisk og lokalene er kjempefine, men maten er dessverre ganske kjedelig. Jeg bestilte en Diavolo pizza, og den var rett og slett ikke god. Det bør være helt unødvendig å hive på en haug med chili på en pizza hvor utgangspunktet skal være en sterk og krydret salami som smaksetter. Det smakte bare chili! Når det finnes så mange spennende og smakfulle picante salamier å velge i, både norske og internasjonale, bør det være null problem å skaffe det på menyen. Diavola'en på Jonas B. Gundersen er mye bedre, så stikk heller dit.
Servicen var også ganske rotete, og vi fikk meny først etter å ha spurt når andre som kom etter oss fikk tildelt sin meny.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, wegarragew
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat til en overkommelig pris. God sørvis. Hyggelig betjening.Trivelig atmosfære.Ta en avstikker fra E18!

Dato for besøk: august 2019
Takk, fyk53
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Trodde ikke det skulle være mulig å få så smakløs mat og dårlig service på en gang. Sommeravslutning på jobben, nesten tom restaurant da vi kom og skulle spise lunsj. Ingen av oss var spesielt fornøyde, bortsett fra en som spiste pizza. Min carbonara var smakløs og dvarsk, dessert tam. Hva servitører (inkl. eier) gjorde mens vi satt og ventet på service aner jeg ikke. Det var jo tomt... Måtte de hente råvarene før de kunne lage den tro?

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 423ketilk

Reisende som så på Øya Spiseri, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Øya Spiseri? Del dine erfaringer!