“Fantastisk mat og drikke ”
Anmeldelse av Øya Spiseri

Øya Spiseri
Vurdert som nr. 21 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her å spiste middag i går kveld. Vi voksne spiste entrecôte, torsk, Fiskesuppe og indrefilet med tagliatelle og trøffelsaus. Alle var storfornøyd, og jeg som selv spiste indrefilet hadde et av mine beste måltider noensinne. Jeg har spist på mange forskjellige restauranter både i Norge og andre land og dette var toppkarakter i sammenligningen. Barna spiste pasta carbonara og calzone. De var også fornøyd. Kommer gjerne tilbake. Anbefales! :)

Takk, annmargaret_2019

2024 av 98 anmeldelser

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

God mat!
Raskt levert!
Hyggelige servitører!
Flotte lokaler inne og ute!
Nyyyyydelig pizza og god vin

Takk, Finusmox
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

God mat og fine omgivelser. Litt treg service. Lang ventetid. Litt kald mat.
Parkering er enkel og grei.

Takk, Erika O
Anmeldt 28. juni 2020

Beste resturanten jeg har vert på på lenge. Fikk bor og meny raskt. Fikk mat servert det raskeste vi noengang har fått. Nydelig mat. Da vi hadde drinker etterpå og det kom fram at min var litt vel bitter anbefalte servitøren noe søtt i og med en gang serverte dette til jeg var fornøyd med smaken uten extra kostnad. Nydelige omgivelser!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, IVictoriaD
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng med venner. God mat og god service. Vi bestilte i bord i forkant. Kommer gjerne igjen. Spiste fiskesuppe. Resrauranten har god beliggenhet.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 894hannes

Reisende som så på Øya Spiseri, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Øya Spiseri? Del dine erfaringer!