“God mat men dårlig service”
Anmeldelse av Øya Spiseri

Øya Spiseri
Vurdert som nr. 21 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 23. juli 2020

Maten var svært god, men ventet lenge på maten, og servitørene virker uerfarne og glemsomme.. Fikk feil pizza, de glemte drikken vi bestilte o.l. dette beklaget ikke servitøren.

Kommer igjen, men det er kun pga maten.

Takk, Ida3121

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Meget fin beliggenhet sentralt i Porsgrunn rett ved elven. Fint å sitte både inne og ute. Maten er god, og man har en stor meny å velge fra. Vil anbefale å starte med en antipasti. Et sted man fint kan spise som et par eller en hel familie. Hyggelig og flink betjening, men de kunne med fordel fulgt oss opp litt mer under måltidet.

Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her å spiste middag i går kveld. Vi voksne spiste entrecôte, torsk, Fiskesuppe og indrefilet med tagliatelle og trøffelsaus. Alle var storfornøyd, og jeg som selv spiste indrefilet hadde et av mine beste måltider noensinne. Jeg har spist på mange forskjellige restauranter både i Norge og andre land og dette var toppkarakter i sammenligningen. Barna spiste pasta carbonara og calzone. De var også fornøyd. Kommer gjerne tilbake. Anbefales! :)

Takk, annmargaret_2019
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

God mat!
Raskt levert!
Hyggelige servitører!
Flotte lokaler inne og ute!
Nyyyyydelig pizza og god vin

Takk, Finusmox
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

God mat og fine omgivelser. Litt treg service. Lang ventetid. Litt kald mat.
Parkering er enkel og grei.

Takk, Erika O

Reisende som så på Øya Spiseri, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Øya Spiseri? Del dine erfaringer!