“Fantastisk mat og skikkelig hyggelige servitører og koselig sted”
Anmeldelse av Øya Spiseri

Øya Spiseri
Vurdert som nr. 21 av 50 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 12. august 2021

En bra plassert restaurant med fin utsikt og koselig sted, pizzaen er fra pizza ovn og er kjempe god. Servitørene er pratsomme og morsomme. Anbefales

Takk, Martin1223344

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. Vi fikk en fin plass ute med utsikt mot elva. Kommer gjerne tilbake hit flere ganger.

Takk, DobraTuriztika
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Ankommer Øya spiseri i god tro om en veldig trivelig kveld i sommervarmen. Nydelig beliggenhet. Det skal dere ha.
Venter nesten 30 min før man får bestille noe å drikke. Bestiller drikke (drink), forrett og hovedrett samtidig. Ønsker et vinkart for å velge en vin til maten. Tar over en time før vi får vinkartet. Og må vente ytterligere 25 min før vi får bestille vin.

Ingen kommer innom bordet for å høre om hvordan vi har det, om det er noe vi mangler eller om maten smaker. Lang ventetid på mat.
Litt lite salt/smak på hovedretten, henter selv salt da det ikke er noen servitører å se.

Når forretten skal ryddes vekk, lurer servitøren på om vi ikke kan beholde bestikket, da det var for lite bestikk til alle tre i kurven som var på bordet. Får servert hovedretten uten bestikk, og må igjen vente før man får dette.

Tanken var dessert og kaffe, men etter så mye venting, svært lite oppmerksom og hyggelig servitør, ble desserten en kroneis hjemme i stua.

Forstår at det tidvis kan oppstå venting da det kan være fult på restauranten.
Men det var ikke det denne dagen. Derfor ekstra frustrerende og irriterende.
Kommer dessverre ikke til å anbefale dette stedet videre, og kommer helle ikke til å komme tilbake med det første.

1  Takk, EliNorNil
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk nydelig mat og veldig god service. Vi spiste lammeribbe og pasta med skalldyr, begge deler meget godt. Koselig restaurant med hyggelig og oppmerksomt personell.

Takk, Strandkrabba
Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, veldig god mat, kjempefin beliggenhet ved vannet, anbefaler på det sterkeste :)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 861hannew

Reisende som så på Øya Spiseri, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Øya Spiseri? Del dine erfaringer!