“Rød pizza”
Anmeldelse av Pizza Kompaniet

Pizza Kompaniet
Vurdert som nr. 27 av 51 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 13. september 2021

Pizza leveres i prinsippet uten ost, men for all del liker du rød pizza( kun deig og pizzasaus) ta gjerne turen innom. Veldig synd at de er så ekstremt gjerrig på osten da dette egentlig er en god pizza. 220gr ost på en stor pizza er ikke nok til å dekke halvparten en gang, og er du så dum å bestille ekstra ost får du ja du gjettet riktig, FORTSATT EN PIZZA UTEN OST. Å når man ringer å klager ja da legger de på, bra jobba

Dato for besøk: september 2021
Takk, KGRONNEROD
Anmeldt 8. januar 2020

Spiste pizza flere ganger der og smaker bestandig kjempe bra! Må ikke venter så lenge på maten, kan sitte også ute. Liker plassen og pizza! Anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Aniullka22
Anmeldt 27. mai 2019

Vi har sittet å spist her, men for meg er dette en typisk Take Away.
Prisene er gunstige og pizzaen er stabilt god bestandig.
Jeg anbefaler denne pizzaen til å spise hjemme, men det går fint an å spise på stedet også.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Roger C
Anmeldt 31. juli 2022

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Pizza Kompaniet, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Pizza Kompaniet? Del dine erfaringer!