“Fantastisk resturant, på fantastisk øy.”
Anmeldelse av Bjørkøya Mat & Bar

Bjørkøya Mat & Bar
Bestill bord
søn. 19.9.
20:00
Vurdert som nr. 15 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 26. juli 2020

Nydelig mat og miljø, ligger fantasisk til i Langesundsfjorden for reisende til eller fra Skiensvassdraget(Grenland).

1  Takk, 677bredes

Anmeldt 26. juli 2020

Nydelig mat! Koselig uteservering. servert av service innstilt personale. Mye god mat og atmosfære for pengene

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 399siriu
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Flott sted med veldig god mat. Blåskjell og fiskesuppe anbefales. Hyggelig betjening og god atmosfære. Bjørkøya er et sted som bør avlegges et besøk hvis man er i området.

Takk, Rune_Heggekroken
Anmeldt 26. juli 2020

Hele familien kom for å spise lunsj etter en gåtur på de flotte stiene på øya. Vi ankom med båt, stor plass til å legge til og nok sv plasser med båt. Hyggelig og blid betjening, ventet ikke lenge med å bestille eller få maten. Maten smakte kjempe godt og så delikat ut. Absolutt verdt et besøk. Vi kommer garantert innom flere ganger.

1  Takk, 897kristink
Anmeldt 25. juli 2020

Nydelig mat, hyggelig betjening og herlige omgivelser. Vært der flere ganger både i år og i fjor ❤️ Supert at det er gjestebrygge for oss som kommer med båt

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 683veronikad

Reisende som så på Bjørkøya Mat & Bar, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Bjørkøya Mat & Bar? Del dine erfaringer!