“God mat, dårlig servering.”
Anmeldelse av Bjørkøya Mat & Bar

Bjørkøya Mat & Bar
Vurdert som nr. 7 av 50 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Spiste kveite som var nydelig, kan anbefales. Serveringen sto dessverre ikke i stil. Lang tid for å få bestilt og drikken måtte purre på. Bestillte kaffe som aldri kom.

Takk, SjavenSjaven

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble raskt fulgt til bordet av en blid og pratsom servitør. Menyen er relativt liten og du må ha en smarttelefon for å se den. For dem som ikke er så gode til slikt, burde det kanskje være mulig å få se menyen på annet vis? Det tok litt tid med Maten,
Men så var den til gjengjeld veldig god - vi bestilte
5 Ulike retter ogalle ble veldig fornøyd.

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat! Og koselige beliggenhet og lokaler. Spiste de beste blåskjellene jeg noen gang har smakt. Kona hadde burger. Den falt også i smak! Måtte vente lenge før vi fikk bestilt (eneste grunn til at det okle blir 5 stjerner).

Takk, 625erik_
Anmeldt 4. juli 2021

Uteolig treg mat. Kastet ut pga vannflaske. Uhyggelig og trakkaserende ord rettet mot oss da vi ventet på take away.

Takk, L1658FHjenny
Anmeldt 27. juni 2021

Må være ærlig. Kom tidlig på kvelden å ventet lenge på forrettene. To av oss fikk men måtte spørre etter foretten til 3 mann. Hadde ikke andelår som hovedrett og fikk beskjed om at fisk var kjøtt også. Nesten 2 timer etter fikk vi hovedrettene. Fisken/kjøttet var velsmakende men hamburger var tørr. Sitter igjen med en følelse av at servitørene ikke var godt nok kjent med jobben som kreves for st kundene skal komme igjen.

Takk, E5441PKyvonnes

Reisende som så på Bjørkøya Mat & Bar, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Bjørkøya Mat & Bar? Del dine erfaringer!