“Få retter på menyen men fantastisk godt”
Anmeldelse av Bjørkøya Mat & Bar

Bjørkøya Mat & Bar
Vurdert som nr. 7 av 50 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service. Stor barnemeny med godt utvalg. Maten kom raskt og betjeningen var svært behjelpelig og med godt humør.

Takk, 557stians

Anmeldt 16. juli 2021

Vi var en stor vennegjeng som fikk veldig god service og veldig god mat på Bjørkøya i går! For en fin plass! Jeg har vært der før, og kommer snart igjen min anbefaling er fiskesuppe, men smakte på pizzaen også.. den var veldig god! Fikk litt kveite av ei venninne - helt himmelsk! Så synes jeg at burgeren så amazing ut!

Takk, kariannevala
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Spiste kveite som var nydelig, kan anbefales. Serveringen sto dessverre ikke i stil. Lang tid for å få bestilt og drikken måtte purre på. Bestillte kaffe som aldri kom.

Takk, SjavenSjaven
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble raskt fulgt til bordet av en blid og pratsom servitør. Menyen er relativt liten og du må ha en smarttelefon for å se den. For dem som ikke er så gode til slikt, burde det kanskje være mulig å få se menyen på annet vis? Det tok litt tid med Maten,
Men så var den til gjengjeld veldig god - vi bestilte
5 Ulike retter ogalle ble veldig fornøyd.

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat! Og koselige beliggenhet og lokaler. Spiste de beste blåskjellene jeg noen gang har smakt. Kona hadde burger. Den falt også i smak! Måtte vente lenge før vi fikk bestilt (eneste grunn til at det okle blir 5 stjerner).

Takk, 625erik_

Reisende som så på Bjørkøya Mat & Bar, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Bjørkøya Mat & Bar? Del dine erfaringer!