“Nydelig balanserte retter”
Anmeldelse av Merci

Merci
Vurdert som nr. 2 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Beskrivelse: Ny Fransk restaurant beliggende på Bratsberg Brygge. Restauranten ligger ved elva og har flott utsikt. Har fått særdeles bra omtale etter 3 måneders drift. Skifter ofte meny for at stamkunder skal finne gode smaksopplevelser til enhver tid. Et sted som det er verdt å besøke.
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to par dom besøkte stedet, og dette var en positiv overraskelse. Jeg bestilte piggvar, og det er ikke en overraskelse at piggvar er godt, men her fikk vi den meget godt tilberedt, og med tilbehør som var balanser, og løftet smaken. En slags sitronkake til dessert var en kjempeavslutning hvor syre og sødme ble akkurat riktig.
Servicen var god, om enn noe travel.
Blir nok flere turer hit.

2  Takk, 822perv

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og flott service. Anbefaler dette stedet på det varmeste. Hyggelig atmosfære på elvekanten. Reiser garantert tilbake hit

Takk, hansivarb
Anmeldt 3. mars 2020

Vi var en gruppe som spiste her og var meget godt fornøyde med maten og servicen vi fikk. Både forretter og hovedretter var fantastiske, lekkert anrettet og nydelige smaker. Vil anbefale kamskjell som forrett og andelår til hovedrett. Andelåret var fantastisk mørt, det var også biffen som flere i følget bestilte.
Eneste å trekke er at det er for lite grønsaker til rettene, man kan kjøpe vedsiden av, men da begynner det å bli dyrt for en hovedrett, siden man må betale for poteter i tillegg til kjøttet (med unntak for andelåret).
Et meget hyggelig sted med god atmosfære og rolige og støysvake lokaler.
Kan virkelig anbefales om man vil ut å kose seg i Porsgrunn.

Dato for besøk: februar 2020
4  Takk, Brygge_50
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Valentines middag med gode venner.
Hyggelig atmosfære, oppmerksom servitør og veldig god matkommer tilbake for mer god mat

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 0jarlem
Anmeldt 12. februar 2020

Har vært på Merci et par ganger, og vært veldig fornøyd begge ganger. Oppmerksom betjening med kunnskap og glimt i øyet. God mat, tilberedt på en lekker og apetittvekkende måte. For såvidt høy prisklasse, men ikke om man sammenlikner kvaliteten med en del andre steder. Anbefales når du vil flotte deg litt.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, KjellPorsgrunn

Reisende som så på Merci, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Merci? Del dine erfaringer!