“Fantastisk sted, mat og betjening”
Anmeldelse av Merci

Merci
Vurdert som nr. 2 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Beskrivelse: Ny Fransk restaurant beliggende på Bratsberg Brygge. Restauranten ligger ved elva og har flott utsikt. Har fått særdeles bra omtale etter 3 måneders drift. Skifter ofte meny for at stamkunder skal finne gode smaksopplevelser til enhver tid. Et sted som det er verdt å besøke.
Anmeldt 5. september 2020

Restauranten er veldig koselig, alt maten og dessert smakte nydelig og betjeningen var kjempe hyggelig.Anbefaler på det sterkeste! Et sted man kan storkose seg .

Dato for besøk: september 2020
Takk, ricom478

Anmeldt 23. august 2020

Nydelig mat. Hyggelig servitører. Flott atmosfære. Anbefaler på det sterkeste. Vi koste oss med 3 retters meny. Alt smakte helt fantastisk. Kvelden ble lang med live musikk og et par drinker. Helt topp!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, BellarosaS
Anmeldt 14. august 2020

Porsgrunns beste indrefilet og super hyggelig betjening! Vi bestilte biff, fløtegratinerte poteter og dessert. Alt smakte helt fabelaktig, en plass alle burde prøve ut! Kommer tilbake☺️

Dato for besøk: august 2020
Takk, Pattidr
Anmeldt 2. august 2020

Fantastisk fin kveld på Merci. Mat, service, alt førsteklasses. Vi var 4 stk, bestilte et stort utvalg forretter, alt smakte og var utsøkt anrettet. Hovedrett gikk vi for 2 andeconfit og 2 piggvarfilet Balanserte smaker og nydelige råvarer. En kjempekoselig helaften på Merci, utmerket servering. Dette anbefales.

2  Takk, elisabethht2017
Anmeldt 27. juli 2020

Deilig andebryst. Nydelig. Men servitøren snakket kun engelsk. Kan det være nødvendig i Norge ?
Fantastisk måltid i sola ute en av de fine sommerdagene i juni.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Bergljot Ree H

Reisende som så på Merci, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Merci? Del dine erfaringer!