“Godt mat, god drikke! ”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, biff som smelter på tungen og godt med tilbehør!
God service, var ikke noe problem og gjøre om på litt av tilbehøre på retten!
Vi kommer defenitivt tilbake ved en senere anledning.

Takk, itsolsen

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Osebro har jevnt over bra mat og betjeningen er bra. Plassen fungerer både som spisested og utested! Hyggelig plass å ta et glass spesielt om sommeren da uteplassen mot elva vises fra sin beste side.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Brudepar-juli-2016
Anmeldt 25. september 2018

Vi var 4 voksne 2 barn som spiste middag her. All maten var nydelig selv om det var en misforståelse angående dagens middag. To av de voksne ville bestille middag men ble anbefalt dagens middag istedet og var dårlig forklart hva dagens middag var. Vanligvis får man brød som appetizer mens vi venter på maten, men denne gangen fikk vi ingenting. Jeg vil gjerne ønske at det var dessert kun for barn i tillegg.

Takk, ssiljedal
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

God mat på Osebro, flotte lokaler men har ganske dyrt. Det som er positivt er at de har små retter som er store nok for en middag, men da er det mindre å velge i.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tonjewor
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Helt greit sted om du vil slå ihjel tid. Betjeningen ser ut til å kjede seg og er svært selektive på hvem der gidder servere.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, toomli

Reisende som så på Becks Brasserie & Bar Osebro, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Becks Brasserie & Bar Osebro? Del dine erfaringer!