“Middag for to”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2020

Maten var fantastisk, atmosfæren magisk. Absolutt verd et besøk om man er i området.

Hyggelig betjening og god service.

Takk, torodd35

Anmeldt 20. mai 2020 via mobile enheter

Oppstart etter koronaperioden. Mange gjester få ansatte. God innsats fra serveringspersonellet, veldig god fisk/skalldyrsuppe og becks burger er blant topp tre etter min gane.
Bra vin og ølkart.
God plass mellom bordene.
Stedet anbefales!!

Takk, hbjorne
Anmeldt 18. mai 2020 via mobile enheter

Vi tok båtveien til Porsgrunn og fortøyde rett på brygga utenfor restauranten. Dette var virkelig en flott opplevelse! Har vært der flere ganger før, men synes at dette var et nytt nivå enn tidligere opplevelser. Her må det vel ha blitt pusset opp!? Super atmosfære, hyggelig personale, serviceinnstilt, nydelig mat, vel vært pengene. Anbefales!!

2  Takk, olegeorgn
Anmeldt 13. mai 2020 via mobile enheter

Veldig fin og flott restaurant. Personale tok oss godt imot og passet på at vi hadde alt vi trengte under hele middagen. Svært hyggelig servitør som fikk oss til å føle oss hjemme.

Dette er en finere restaurant, men egner seg godt til oss mer "Folkelige" også. Maten er helt suveren, gode porsjoner og meget velsmakende. Egner seg nok best for voksne, men man kan fint ta med barn hit også. På kveldstid kan man nyte alkohol i baren deres med elveutsikt ut mot skiensælva.

Dette er en plass vi har vært mange ganger og kommer til å komme igjen og igjen.

Takk, 397fredrikk
Anmeldt 12. februar 2020

Som uterestaurant er dette stedet nesten uovertruffent. Fantastisk i hagen og på brygga.
Inne er det også svært stilig, menyen er klassisk og som regel av høy kvalitet.
Julebord med gutta har blitt en mangeårig tradisjon her. Mange kilo lutefisk og litersvis med øl og livets vann har blitt fortært.
Topp atmosfære, og daglig leder på huset er helt i toppsjiktet i sin bransje.
Bør ikke forlate Porsgrunn uten å ha vært innom her.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, KjellPorsgrunn

Reisende som så på Becks Brasserie & Bar Osebro, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Becks Brasserie & Bar Osebro? Del dine erfaringer!