“Dette var bedre før”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 29. oktober 2021 via mobile enheter

Litt skuffet i går , treg servering,
Maten tok lang tid, fisken var tørr
Menyen er som tidligere , dette har vært mye bedre før

Dato for besøk: oktober 2021
1  Takk, 945jonb

Anmeldt 14. august 2021

Mannen, som fortsatt drømmer om spareribs han spiste i St.Augustin i USA, bestiller alltid denne retten om det står på menyen når vi er ute og spiser. Drømmen er å få et like godt måltid her hjemme, men til nå har han blitt skuffet hver gang. Endelig fant han det han lette etter. To møre stykker kjøtt, kjøttet falt nesten av benet. Det var utmerket krydret og gode pome frites.
Selv spiste jeg dagens fangst, torsk med sandefjordsmør, honningglaserte gulrøtter og asparges. God fisk, passe flaket. Gulrøttene var ikke helt i min smak. Hyggelig kelner.

Takk, mersol63
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Valgte lammecarré og burger.
Lammecarré var seig, tørr og smakløs, burgeren var overstekt og tørr.
Poteter var klassisk kafe «style» med seig hinne utenpå.
Hold dere unna hvis dere skal spise!

1  Takk, dkinnvest
Anmeldt 21. mars 2021 via mobile enheter

Spist på Osebro mange ganger. Senest hadde vi julebord der. Kelneren er eksemplarisk er på hugget med å tilby ny drikke. Maten er veldig god og desserten smaker bra den også. Osebro er vel den eneste restauranten i Porsgrunn jeg faktisk er 100% fornøyd med.

Litt små stressa bartender nede i baren noen ganger, men for det meste hyggelig.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, kres1_litenj
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet og realt kjøkken. Vi kom til Porsgrunn uten store forventninger, og ble overrasket over det flotte miljøet langs elvekanten. Her fikk vi bord på brygga, og tok en velsmakende drink mens vi bestilte mat og nøt utsikten. Hyggelig betjening oppfordra oss til å flytte inn, før det begynte å regne. Menyen er tradisjonell, men maten leveres i solide porsjoner. Vi fikk to flotte forretter; asparges og grilla chevré. Et raust stykke kveite var dagens fisk og en heller ordinær biff til hovedrett. Gode og rause desserter. Alt i alt en trivelig kveld ved elva.

1  Takk, KingKEB

Reisende som så på Becks Brasserie & Bar Osebro, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Becks Brasserie & Bar Osebro? Del dine erfaringer!