“Fantastisk café! ”
Anmeldelse av Cafe Selavi

Cafe Selavi
Vurdert som nr. 23 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Liten søt café i Porsgrunn.
Spiste falaffel, den var verdt hele turen. Kostet kun 89 kr, og det var den verdt og kunne kostet mye mer.
Nydelig italiensk kaffe hadde de og.
Anbefales veldig.

1  Takk, F9493GZvictoriah
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi stakk hodet innom Cafe Selavi en lun mandag i juli, og ble møtt av tre jenter som sto bak disken. Vi ble fort smilende tatt imot og ble fulgt til et bord av servitrisen vår som både var hyggelig og sosial. Det tok ikke lang tid før drikke sto på bordet, og kort etter der igjen sto maten på bordet. Jeg bestilte pollo funghi som ifølge personalet var bestselgeren til stedet, og min partner tok biffsnadder som alltid er en god målestokk på kjøkkenets evner og matglede.

Kyllingfileten var banket flat og helt nydelig stekt. Potetene var delikate og soppsausen var en virkelig høydare. Og så enkelt kan du servere en salat med retten. Nam!

Biffsnadderen tilfredsstilte også stort, men biffkjøttet bar preg av for lite krydder og for lang steketid. Pitabrødet som ble servert med var den virkelige helten her. Så utrolig godt.

Det ble litt surr med betaling da vår servitrise hadde gått for dagen uten å registere på kassa, men jaggu går ting greit når alle involverte er blide.

Vi kommer gjerne tilbake

1  Takk, monsebakken

Reisende som så på Cafe Selavi, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Cafe Selavi? Del dine erfaringer!