En helt ny ferieopplevelse - perfekt for barnefamilier

Vi hadde noen utrolige fine dager i Telemarkskanalen, og badeferie i Langesund med krabbefiske... les mer

Anmeldt 23. august 2021
sveinivarj2021
Fantastisk opplevelse av Telemarkskanalen!

Anmeldt 21. juli 2021
miari2021

Anmeldt 21. juli 2021

Veldig flott båt med god plass til hele familen. Super service fra utleier. Spennende tur for store og små opp Telemarkskanalen. Vi kommer gjerne tilbake for en ny tur.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, miari2021
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Etter 4 dager ombord må vi si oss veldig fornøyd med båt og utleier. God service på alt. Canalboats kan anbefales på det varmeste. Vi var 4 personer, 2 par.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, janvC6610WN