Ronny J
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Porsgrunn
1924 av 119 anmeldelser
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Er nok det verste hotellet vi har bodd på i Norge. Først fant dem ikke reserveringen vår da vi ankom ,så fikk vi tildelt et rom langt i fra det vi hadde booket.Da vi forklarte det for resepsjonisten var det ingen omtanke der. Inne på rommet lå det råtten mat i kjøleskapet full av mugg ! Lukta grusomt !
Aldri mer besøk her !

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, joakimk810
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Merkelig mottagelse av en uengasjert resepsjonist da vi ankom. Fikk følelsen av å være til bry...

Stort og i utgangspunktet greit rom. Her og der kunne det bære preg av å ha blitt pusset opp av nabolagets handy-man. Billig laminatgulv på gulvet, manglende lister, malingsflekker etc.

Sofa og stol så velbrukt ut. Litt merkelig lukt på badet (kanskje tørr sluk?). Minibaren var ekkel og trenger virkelig å vaskes!

Frokosten var god, men utvalget var begrenset. Bacon, eggerøre og godt brød passet perfekt på morgenen.

Utsjekking gikk greit.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, sense8
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Jeg var for å besøke min datter som studerer her i byen ,og valgte å ta inn på hotellet.
Det ligger veldig sentralt til med kort vei til både tog og buss,jeg hadde egen bil og hotellet hadde egen parkering. Rommet var ok og frokosten heilt topp,anbefales viss du vil ha eit sentral overnattings punkt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 36torb
Anmeldt 1. juli 2018

litt gammeldags men ikke alt moderne er så fantastisk, kjekt ute areal,stort rom, hyggelig betjening, Man kan oppleve noe gate lyder på lørdags kvelden, storste plage var at kjøleskapet på rommet varmer godt :-). Hyggelig, og rent.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, ger s
Anmeldt 19. juni 2018

Her sitter fordums storhet tidvis i veggene. I tillegg sitter 60- og 70-tallet godt igjen i enkelte deler av hotellet.

Rommet jeg fikk var lite og greit, men hadde en uforståelig inndeling av eget dusjrom og toalett, der jeg følte at dusjing kunne forårsake oversvømmelse inne på hotellrommet. Dør og listverk inne på dusjrommet var også montert så nært dusjen at de konstant trekker til seg fukt, noe som gjør at de ser flisete og sliten ut.

Resepsjonsområdet er oversiktlig og det ligger en stor, folketom bar i tilknytning til denne.
Frokosten er god, med alt du trenger av varme og kalde retter, grønnsaker og frukt. Pluss for kokk på jobb som lager gode omeletter.

Servicen er hyggelig men litt firkantet og brysk i frokostsalen, der de virker å være svært oppsatt på å få ryddet frokosten vekk to minutter på ti.

Jeg sitter igjen med en følelse av et hotell som prøver å tilpasse seg en ny tid, men ikke helt klarer det hverken estetisk eller servicemessig.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, bergerac42