TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 10. april 2019 via mobile enheter

Få parkeringsplasser rett på utsiden av hotellet, men disse er til gjengjeld gratis med p-lapp fra resepsjonen.
Frokosten var bra, variert og god, og pluss for vafler.
Enerom, i 4. etasje, var smalt og trangt. Vindu mot bakgården, hvor en eller annen motor duret og gikk hele natta, sørget for at det ble knappe 4 timer avbrutt søvn.
Separat dusj og bad. Bra trykk i dusjen, men trangt på badet/toalettet. Badet var dessuten noe dårlig rengjort.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Atle73
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening . Medium frokost. Gode senger , men vårt rom 31 var knøttlite. Alt i alt en medium opplevelse. Stille og rolig. Minus først og fremst for pris og et trangt rom. Fungerer greit for å overnatte .

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ronnyj121
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Er nok det verste hotellet vi har bodd på i Norge. Først fant dem ikke reserveringen vår da vi ankom ,så fikk vi tildelt et rom langt i fra det vi hadde booket.Da vi forklarte det for resepsjonisten var det ingen omtanke der. Inne på rommet lå det råtten mat i kjøleskapet full av mugg ! Lukta grusomt !
Aldri mer besøk her !

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Joakim K
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Merkelig mottagelse av en uengasjert resepsjonist da vi ankom. Fikk følelsen av å være til bry...

Stort og i utgangspunktet greit rom. Her og der kunne det bære preg av å ha blitt pusset opp av nabolagets handy-man. Billig laminatgulv på gulvet, manglende lister, malingsflekker etc.

Sofa og stol så velbrukt ut. Litt merkelig lukt på badet (kanskje tørr sluk?). Minibaren var ekkel og trenger virkelig å vaskes!

Frokosten var god, men utvalget var begrenset. Bacon, eggerøre og godt brød passet perfekt på morgenen.

Utsjekking gikk greit.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, sense8
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Jeg var for å besøke min datter som studerer her i byen ,og valgte å ta inn på hotellet.
Det ligger veldig sentralt til med kort vei til både tog og buss,jeg hadde egen bil og hotellet hadde egen parkering. Rommet var ok og frokosten heilt topp,anbefales viss du vil ha eit sentral overnattings punkt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 36torb