Expedia.comUSD 141
eDreamsUSD 139
Orbitz.comUSD 141
FindHotelUSD 141
Anmeldt 17. juli 2019

Hyggelig betjening i resepsjonen. Lyse, rene rom. Lekerom like ved spisesalen, fint for familier. Middag inkludert i prisen (sommer). Aviser i spisesalen, "Kapital" på rommet. Koselig bakhage. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Fred Christen P
Anmeldt 27. mai 2019 via mobile enheter

Et bra hotel i god sentrums avstand. Det er veldig lite p-plasser , men i ok gå avstand kan man parkere selv om man må betale for det.
Rommet i gamle delen var veldig kosrlig og rommelig, dog litt lydt. Frokosten var helt ok norsk enkel hotelfrokost.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, isprinsessa
Anmeldt 10. april 2019 via mobile enheter

Få parkeringsplasser rett på utsiden av hotellet, men disse er til gjengjeld gratis med p-lapp fra resepsjonen.
Frokosten var bra, variert og god, og pluss for vafler.
Enerom, i 4. etasje, var smalt og trangt. Vindu mot bakgården, hvor en eller annen motor duret og gikk hele natta, sørget for at det ble knappe 4 timer avbrutt søvn.
Separat dusj og bad. Bra trykk i dusjen, men trangt på badet/toalettet. Badet var dessuten noe dårlig rengjort.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Atle73
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening . Medium frokost. Gode senger , men vårt rom 31 var knøttlite. Alt i alt en medium opplevelse. Stille og rolig. Minus først og fremst for pris og et trangt rom. Fungerer greit for å overnatte .

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ronnyj121
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Er nok det verste hotellet vi har bodd på i Norge. Først fant dem ikke reserveringen vår da vi ankom ,så fikk vi tildelt et rom langt i fra det vi hadde booket.Da vi forklarte det for resepsjonisten var det ingen omtanke der. Inne på rommet lå det råtten mat i kjøleskapet full av mugg ! Lukta grusomt !
Aldri mer besøk her !

Dato for oppholdet: september 2018