Expedia.comUSD 149
TripadvisorUSD 149
FindHotel
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, og et sjarmerende hotell (frittstående, ikke hotellkjede)! Sentralt plassert midt i Porsgrunn sentrum med nærhet til handlegata og elvepromenade. God frokost, og virkelig et pluss med gratis ettermiddags-kaffe/kake og middagsbuffet på kvelden. Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, mirre53
Anmeldt 11. februar 2020

Parkering rett utenfor.Innbydende resepsjon med peis. Åpent og fint. Hyggelig mottagelse i resepsjonen og ellers persaonale .Nokså lite rom og bad, men mer enn stort nok i forhold til pris for datteren og meg. Anbefales sterkt. Mvh Lasse Steen

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, LivRagnhildS1
Anmeldt 17. juli 2019

Hyggelig betjening i resepsjonen. Lyse, rene rom. Lekerom like ved spisesalen, fint for familier. Middag inkludert i prisen (sommer). Aviser i spisesalen, "Kapital" på rommet. Koselig bakhage. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Fred Christen P
Anmeldt 27. mai 2019 via mobile enheter

Et bra hotel i god sentrums avstand. Det er veldig lite p-plasser , men i ok gå avstand kan man parkere selv om man må betale for det.
Rommet i gamle delen var veldig kosrlig og rommelig, dog litt lydt. Frokosten var helt ok norsk enkel hotelfrokost.

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, isprinsessa
Anmeldt 10. april 2019 via mobile enheter

Få parkeringsplasser rett på utsiden av hotellet, men disse er til gjengjeld gratis med p-lapp fra resepsjonen.
Frokosten var bra, variert og god, og pluss for vafler.
Enerom, i 4. etasje, var smalt og trangt. Vindu mot bakgården, hvor en eller annen motor duret og gikk hele natta, sørget for at det ble knappe 4 timer avbrutt søvn.
Separat dusj og bad. Bra trykk i dusjen, men trangt på badet/toalettet. Badet var dessuten noe dårlig rengjort.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, Atle73