Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
11–16 av 40 anmeldelser
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Campingplassen ligger sentralt, og har nÊr tilgang til E18. Den har resepsjon, toalettfasiliteter, vann pÄfylling, liten kiosk i resepsjonen, med begrenset utvalg. 15 min gange til butikk, bensinstasjon, fastfood. Umiddelbar nÊrhet til fantastisk turterreng, og den relativt nybygde flytebrygga over til KattÞya. Etter utsagn fra en fisker, er den privateid, men Äpnet opp for publikum. Stien rundt i omrÄdet er preget av nydelig natur, murte trapper og trapper i naturstein. Bade muligheter bÄde ved campingen og hoppetÄrn litt lenger bort i nÊrheten av flytebrygga.
Kommer tilbake hit, neste sommer.
Bildene er fra turmulighetene.

4  Takk, joakimbohman
Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Ligger idyllisk til ved Eidangerfjorden. Her kan du leie hytte eller leilighet hele Äret. Gode parkeringsmuligheter for store kjÞretÞy. Hyttene er av eldre dato, men renovert, men leilighetene er av nyere dato. 5 min.fra Porsgrunn sentrum. Masse helÄrs turmuligheter og historiske steder det er verdt Ä fÄ med seg.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
2  Takk, 702oveh
Anmeldt 19. juli 2019

Fin Camping plass, nÊre til bademuligheter, fisking og bytur i Porsgrunn og Skien. Hyggelig betjening pÄ plassen. Egen sommerkiosk for barna med is og popcorn. Stille pÄ natterstid. Bra parkering. Noe lukt pÄ en av de smÄhyttene som ble leid

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Camilla G
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Godt egnet for barn da det er langgrunt. OmrÄdet "har stor gressplen" Bra at det er sÞpledunker og toalett pÄ omrÄdet. Godt besÞkt omrÄde. Tilpasset alle aldre. Gode parkeringsmuligheter. Kommer igjen til Olavsberget.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 894hannes
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Godt besÞkt pÄ badestranden. Det var godt besÞkt tross jeg kom sent. Kom kl litt fÞr kl 1800. God parkeringsplass. Det var varmt denne dagen - sÄ folk var lenge pÄ stranden. Egnet for barn da det er langgrunt.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 894hannes