Viviann G
18.9 km fra Olavsberget Camping og badeplass
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Porsgrunn
Anmeldt 12. juli 2020

Trives veldig godt på denne koselige campingen. En rolig plass med badestrand. Rent og fint på sanitæranlegget. Veldig hyggelig og hjelpsom vertskap😃 har vært her mange ganger og stortrives hver gang🤗

3  Takk, veronicamJ726SD
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Olavsberget er et Fantastiskt sted.
Utrolig snille,gode,hjelpsomme vertskap.
Alltid blide og står på for oss alle her.
Ligger så vakkert til ved Eidangerfjorden.
Reine hytter,leilighet,toalettanlegg,og en vakker badestrand.
Svært gode fiskemuligheter på brygga,herlig tur over brygga til kattøya.
Korte avstander til masse opplevelser...Brekkeparken,VENSTØP,
Museumet,opplevelser for store og små..
Anbefales på det varmeste.
En unik perle❤.

4  Takk, 319jeanettr
Anmeldt 12. juli 2020

Må bare få si at disse andmeldelsene som nylig er skrevet om denne campingen stemmer over hode ikke!!!!!😡😡 Vi er to familier som har vært her i 2 uker nå,og trives godt, å personalet er meget imøtekommende og servicevennlige!!👌🤗
Nå tror jeg virkelig de som har skrevet dette må tenke seg om å gå i seg selv og skjemmes av det de har skrevet,det handler faktisk om egen oppførsel og må ta konsekvensene av det!!!
Hilsen oss som virkelig koser oss her på campingen😍

Takk, eath123
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Campingplassen ligger sentralt, og har nær tilgang til E18. Den har resepsjon, toalettfasiliteter, vann påfylling, liten kiosk i resepsjonen, med begrenset utvalg. 15 min gange til butikk, bensinstasjon, fastfood. Umiddelbar nærhet til fantastisk turterreng, og den relativt nybygde flytebrygga over til Kattøya. Etter utsagn fra en fisker, er den privateid, men åpnet opp for publikum. Stien rundt i området er preget av nydelig natur, murte trapper og trapper i naturstein. Bade muligheter både ved campingen og hoppetårn litt lenger bort i nærheten av flytebrygga.
Kommer tilbake hit, neste sommer.
Bildene er fra turmulighetene.

Reisetype: Reiste alene
4  Takk, joakimbohman
Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Ligger idyllisk til ved Eidangerfjorden. Her kan du leie hytte eller leilighet hele året. Gode parkeringsmuligheter for store kjøretøy. Hyttene er av eldre dato, men renovert, men leilighetene er av nyere dato. 5 min.fra Porsgrunn sentrum. Masse helårs turmuligheter og historiske steder det er verdt å få med seg.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, 702oveh