Siri F
    kr 1 790
19.4 km fra Olavsberget Camping og badeplass
Se flere hoteller i Porsgrunn
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening som viste oss på plass. Noe dårlig utstyrt lekeplass, kun en huske og en sandkasse. Nærheten til en fantastisk fin strand veier derimot opø for dette. Følte det var lite korona tiltak nå i disse covid 19 tidene. Ingen spritdispensere eller instruksjoner synlig.
Det var også overfylt på plassen og 3 meters regelen ble ikke overholdt mange steder. Det var vente kø både rett utenfor campingplassen og på parkeringsplassen over veien. Men sett bort ifra at det er litt spesielle tilstander nå for tiden, så er dette en kjempekoselig campingplass som virkelig er verdt et besøk. Kommer tilbake.

Takk, torbj_rnl845
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Drevet av et ungt, svært hyggelig par
De var til stede fra tidlig morgen til sene kvelden
Denne fine plassen har egen nydelig badestrand Flott turområde langs sjøen, like ved Ligger sentralt i forhold til Porsgrunn by
Vi kommer snart tilbake
Denne campingplassen anbefales på det varmeste

2  Takk, jensvictore
Anmeldt 13. juli 2020

Kjempefin campingplass i Porsgrunn. Ligger nær badestrand. Passer også fint å ha med små barn. Var her i 11 netter og har hatt det veldig fint. Hyggelige eiere som holdt plassen ren og ryddig. Kommer helt sikkert tilbake!

2  Takk, anjavH3060JY
Anmeldt 12. juli 2020

Olavsberget er en flott campingplass med fin badestrand, fiskemuligheter kort vei til Porsgrunn by og ikke minst et veldig hyggelig vertskap 😊 her blir vi godt ivaretatt, har vært her mange år og vi kommer igjen 😎

3  Takk, 401vivianng
Anmeldt 12. juli 2020

Trives veldig godt på denne koselige campingen. En rolig plass med badestrand. Rent og fint på sanitæranlegget. Veldig hyggelig og hjelpsom vertskap😃 har vært her mange ganger og stortrives hver gang🤗

3  Takk, veronicamJ726SD