“Super fornøyd:)”

Jimmys Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 9 av 50 Restauranter i Porsgrunn
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

En stor fornøyelse, meget god mat (perfekt for barnefamilie - barn 10+), utrolig trivelig betjening som var smørblide!

Takk, maritb844

Anmeldt 26. juni 2021

Etter en tur her var vi både sultne, skuffet og absolutt ikke fornøyd. Dårlig service og maten var forferdelig.

Takk, andreazD1779WL
Anmeldt 21. mars 2021 via mobile enheter

Skulle inn å bestille mat på jimmy's. Spurte eieren som sto i baren et spørsmål, og fikk slengt en frekk kommentar tilbake. Hva med å bare være ydmyk og konkret istedenfor ufin?
Har tidligere hatt flere gode opplevelser på jimmy's, men maten er i underkant god.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, kres1_litenj
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Spiste flre vi skulle på kino, og kan vel konstatere at dette her ikke er så mye bedre en hjemme laget mat.
Bør kunne få til litt mer smak og ikke tørt kjøtt

Dato for besøk: mars 2020
Takk, p_l_242
Anmeldt 5. januar 2020

Utrolig skuffet! Ba om en skål med Pomfri ettersom jeg ikke var så sulten. Dette er mengden jeg fikk, sammenlignet med mengden min bror fikk er jeg skuffet. However, min bror var fornøyd med maten.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, annemE7771RQ

Reisende som så på Jimmys Restaurant & Bar, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Jimmys Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!