“Dansk baker i Porsgrunn ”
Anmeldelse av Ikke Bare Brød

Ikke Bare Brød
Vurdert som nr. 1 av 2 Bakeri i Porsgrunn
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

En liten perle med deilige bakevarer i kort avstand fra Storgata. Utrolig hyggelig betjening som gjerne snakker om mer enn "bare brød".

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Svein_Grahnstedt

Anmeldt 16. desember 2018

Jeg har vært fast kunde her nå to ganger i uka i ca. ett år. Er kjempefornøyd med kvaliteten på bakervarene!

2  Takk, 286kjelll
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Alltid gode bakevarer, men man
Må komme tidlig om man vil ha det store utvalget. Ligger litt kjipt til men verdt turen.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, tonjewor
Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Her er det alltid gode bakervarer uansett hva du liker.. Brødene går ofte fort unna så kom tidlig. Scones og skolebrød smakte perfekt. Stort utvalg av førsteklasses baketilbehør og mye god drikke. Servicen er helt topp

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, 702oveh
Anmeldt 11. september 2017

Jeg syntes det er veldig moro at det finnes folk som vil satse på kvalitet og særegenhet. Her har de himmelsk bakverk og andre spesialiteter som saft, syltetøy og mye annet morsomt i hyllene. Har du mulighet vil jeg på det sterkeste anbefale å avlegge et besøk. Trivelig betjening, nostalgiske og hjemmekoselige omgivelser, og himmelsk duft av kvalitetsbakeverk.
Det eneste negative med denne butikken er at den ligger langt fra der jeg bor.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Roger C

Reisende som så på Ikke Bare Brød, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Ikke Bare Brød? Del dine erfaringer!