“Dyrt”
Anmeldelse av Bergbys Vallermyrene - STENGT

Bergbys Vallermyrene
Kjøkken: Hurtigmat
Beskrivelse: Bergbys- en lokal burger restaurant!
Beskrivelse: Bergbys- en lokal burger restaurant!
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Hadde hørt om dette stedet tidligere, men aldri vært innom før nå. Var begrenset meny grunnet Corona, sa de. Valgte pita, burgere og noen chipsmenyer. Det var ingen meny- men du kunne kjøpe burger, chips osv. Maten kom relativt kjapt og smakte godt, men lite særpreg. Chipsen vi hadde valgt var med cheddar og bacon. Ble litt grisete, og alt for mektig for oss. Relativt dyre priser også.

2  Takk, thear983

Anmeldt 8. desember 2020 via mobile enheter

Stedet ligger langs veien fra E18 til Porsgrunn og Skien. Dette er en lokal burgerkjede. Menyen er noe mer variert i forhold til tradisjonelle kjeder og prisene er noe høyere. Vi opplevde god service og spiste god mat.

Dato for besøk: desember 2020
3  Takk, Erlend1973
Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

Spiste en bluesburger med søtpotetfries m/trøffel og parmesan. Dette smakte fortreffelig etter mine smaksløker, og anbefaler virkelig dette videre.
Litt for stiv pris på søtpotetfries. Det er høy klasse over burgerne der.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 702oveh
Anmeldt 5. august 2019

Aldri smakt så god pita noen gang! Og hyggelig og serviceinnstilt betjening. Litt varmt i lokalet ellers er det absolutt et sted å anbefale!!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, StinaM11
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Før var dette et sted man reiste fremfor McDonalds og Burgerking.

Idag er dette et sted jeg unngår! De leverer ikke samme kvalitet over produktene nå som før.

Dessverre er dette etter min smak noe som ødelegger det forholdet jeg har hatt til Bergbys i alle år.

Dato for besøk: februar 2019
3  Takk, Vacationer786805