“Porsgrunns beste”

Kjøkken: Sentraleuropeisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Min absolutte favoritt i Porsgrunn. Lun atmosfære med proff og oppmerksom betjening. Det er ikke noe å sette fingeren på her, mat og vin er utsøkt.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, elisabethht2017

Anmeldt 14. oktober 2018

Fikk veldig god mat servert. Fin restaurant som var liten og intim men veldig koselig. Noen vansker med å finne inngangen ellers var hele måltidet supert.

Takk, Sandenolsen
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Tre retters meny med kamskjell, reinfilet og panna cotta. Smakte helt OK men både kamskjell og reinfileten var for mye stekt. Ingen ekstraordinær eller gourmet-opplevelse for meg.

I vin-pakken skilte rødvinen seg positivt ut.

Koselig lokaler trekker opp. Betjeningen var hyggelig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, sense8
Anmeldt 28. august 2018

Sjarmerende sted, koselig betjening og nydelig mat.
Et av de beste spisestedene i Porsgrunn har vært der flere ganger å spist.

Dato for besøk: november 2017
Takk, AnitaN1320
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og utrolig bra service! Absolutt et sted man må spise, gode råvarer, kunnskapsrik stab og bra meny!:)
Vi feiret 2-års dagen vår der og storkoste oss❤️

Dato for besøk: august 2017
Takk, pittilsen

Reisende som så på Michel Seylmagers Hus, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Michel Seylmagers Hus? Del dine erfaringer!