“Koselig atmosfære og god mat”
Anmeldelse av Michel Seylmagers Hus

Michel Seylmagers Hus
Vurdert som nr. 1 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Kjøkken: Sentraleuropeisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Gammeldags, men veldig koselige lokaler hvor det knirker i gulvet og lavt under dørkarmen. Personalet var utrolig hyggelige og behjelpelige. De skal få mye skryt for at de bruker laktosefri melk og fløte i maten som gjorde opplevelsen perfekt for en med laktoseintoleranse.
Bestilte Tagliatelle (jeg) og fiskeburger. Fiskeburger var utrolig god, den smakte av god fisk og alle komponentene passer fint sammen. Tagliatelle var med indrefilet og grønnsaker. Dette var også veldig godt, grønnsakene var akkurat passe møre og kjøttet og pastaen var veldig godt. Om jeg skal finne noe negativt om maten må det kanskje være sausen i tagliatelle, her kunne det vært litt mer smak, men alt i alt var retten veldig god!
Det tok litt tid å få kontakt med personalet når vi skulle gå, men da var det en del folk i lokalet og forstår at man da får mer å gjøre på enn når vi kom. Kommer til å anbefale videre!

1  Takk, trinemetteb

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Var her å spiste i går kveld. To par med barn. Tre bestilte blåskjell som smakte fortreffelig. Barna spiste biff og var superfornøyd med måltidet. Undertegnede spiste fiskesuppe som smakte nydelig, kunne hatt litt mer salt om jeg skulle satt fingeren på noe. Vi spiser gjerne her igjen.

Takk, annmargaret_2019
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Koselig og intimt miljø i tradisjonsrikt bygg med god mat. Vennlige og personlige servitører. Verdt et besøk!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, lloydr576
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk nok en gangnydelig mat og god stemningkommer tilbake garantert.
Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: november 2019
Takk, 0jarlem
Anmeldt 17. februar 2020

Besøkt en regntung lørdagskveld. Lite og hyggelig lokale, nesten litt folkemuseumstil, i gammelt seilloft (?), men ikke på loftet. Menyen litt begrenset med 3 fiskeretter, 3 kjøttretter og 3 biffretter, samt forretter og desserter. Vi valgte pepperbiff. Ettersom jeg er kresen på kjøttet ble min bestilt blodig-, men kona godt stekt (huff). Biffen min utmerket, og lite stekt, rå og ikke varm i midten. Utsøkt kjøtt, noe av det møreste og beste jeg noengang har spist (og jeg har spist en del). Perfekt!!Tradisjonelt tilbehør. Meget god rødvin, Amarone produksjonsteknikk, etterslep etter vinsmaking kvelden før. Usedvanlig blid, dyktig og profesjonell kvinnelig kelner, og som også hadde detaljkunnskap om kjøttet, både kvalitetsprodusent og henging.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 272gunnarh

Reisende som så på Michel Seylmagers Hus, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Michel Seylmagers Hus? Del dine erfaringer!