“Syyyk pizza”

Vurdert som nr. 10 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Anmeldt 2. august 2020

Pizza herfra sto over all forventning, må definivt gå som en av de beste i byen :-) Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 703heidij

Anmeldt 5. juli 2020

Kebaben kom raskt, men var lite saus og stusselig innhold. Løk og salat er liksom ikke det man forventer i en kebab.

1  Takk, Heleriksen
Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Vi bestilte rullekebab med kylling. Kjapt levert og veldig mye mat. Kona mi som liker store porsjoner orket bare halvparten. Man kan be om sterkere både med chilisaus og jalapenos. Anbefales

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 702oveh
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Balkan har definitivt Telemarks beste kebab! Hvis du skal ha kebab så anbefaler jeg alle å reise hit. Alltid hyggelig betjening og god mat.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 92MariK
Anmeldt 2. juni 2019

Balkan har flere restauranter og jeg er godt kjent med konseptet. Man blir ikke overveldet av kulinariske opplevelser, men man vet hva man får.

Dette er et godt gatekjøkken med både pizza, kebab, hamburger og lignende.

Jeg spiste ved mitt besøk en Pizza Margarita. Det var ikke toppklasse som på italienske restauranter, men absolutt innenfor!

Anbefales for en rask matbit til hyggelige priser.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Henrik P

Reisende som så på Balkan, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Balkan? Del dine erfaringer!