“Value for money”
Anmeldelse av Kafe K

Kafe K
Vurdert som nr. 24 av 48 Restauranter i Porsgrunn
Beskrivelse: Et sted for de som liker god mat, godt drikke og kulturopplevelser i hyggelige omgivelser. Her arrangeres konserter, revyer, teater og utstillinger gjennom hele året. Fri internettsensur og dagens aviser finner du hos oss. Egne lokaler til møter og selskaper kan bestilles.
Anmeldt 16. desember 2018

Alltid sikkert og godt. Ikke for dyrt, men kvaliteten er god. Kombinasjonen av konserter og mat/drikke er utmerket!

1  Takk, 286kjelll

Anmeldt 6. september 2018

Vi bor 3km fra Kafe K og vi har fulgt stedets historie og utvikling over hele dets levetid.Vi besøker det ikke altfor ofte, men 1-2 ganger hvert år spiser vi der, og noen ganger drar vi på konsert. Favorittmåltidet er tapas - det skuffer aldri! Alltid hyggelig betjening og god atmosfære der ved elvebredden.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Ragnar Georg S
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Vi stakk innom for en lunch, og valgte fiskesuppe til 119 kroner. Suppa var absolutt velsmakende, og servicen hyggelig. Om vi skal sette fingeren på noe, må det være dessertskjeene, de var for små til tallerkenene, og holdt du ikke godt fast, skled de ned og druknet i suppa. Grønnsakene som var skåret «Julienne» var vanskelig å få med på de små skjeene.
Flott beliggenhet og hyggelig sted.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 822perv
Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

En venninne og jeg skulle på Ælvespeilet på kosert og ville ta en middag før konserten. Valget falt på Kafe K, som jeg ikke hadde besøkt på mange år. Det valget angret vi ikke på ! Vi spiste en fantastisk god torskemiddag, med amadinepoteter, sprø deilige grønnsaker og en slags rødvinsaus. Vi var begge enige om at dette var en de beste og mest smakfulle fiskemiddagene vi har spist ute! Til dessert tok vi is og kaffe. Veldig hyggelig servitør! Vi kommer igjen!!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Pusen12
Anmeldt 14. juli 2017

Etter å ha fått en svært spesiell caesarsalat med forstenet kyllingkjøtt (stekt for annen eller tredje gang?) og toppet med to gigantiske skiver av noe som lignet mer på stekt flesk enn på bacon, tillot vi oss å vise kyllingkjøttet til en hyggelig servitør som ikke kan lastes for noe av dette.. Hun tok det med til kjøkkenet og kom tilbake med tilbud om gratis kaffe...
Vi ble avkrevd full pris for salaten og ikke et ord fra noen.
Her kommer vi ikke igjen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Astrid P

Reisende som så på Kafe K, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Kafe K? Del dine erfaringer!