“Veldig dårlig konsert servering”
Anmeldelse av Kafe K

Kafe K
Vurdert som nr. 23 av 50 Restauranter i Porsgrunn
Beskrivelse: Et sted for de som liker god mat, godt drikke og kulturopplevelser i hyggelige omgivelser. Her arrangeres konserter, revyer, teater og utstillinger gjennom hele året. Fri internettsensur og dagens aviser finner du hos oss. Egne lokaler til møter og selskaper kan bestilles.
Anmeldt 31. juli 2021

2 servitører på 150 mann. Ingen QR coder på bordene. Man må vente på at servitørene kommer. Servitører klager på at det er mye å gjøre. Kom igjen a! Vi er 1,5 år inn i Coronaen. Dette burde være planlagt bedre. De fleste andre arrangører gjør dette smertefritt!

Takk, Y6863MNkristians

Anmeldt 3. juli 2020

Vi besøkte Kafe K fredag 3 juli 2020. Vi ble tatt imot av eier Ragnar. Bestilte Fish & Chips og Biff indrefilet. Det var kort ventetid på maten, og vi fikk fantastisk god mat. Beste måltid spist i grenland noensinne!

Takk, singaporesummit
Anmeldt 7. januar 2020

Litt traust lokale, og blir lett støy fra konsertsalen om det er arrangement. Maten var bare ok, så kommer nok ikke igjen. Kø utenfor restaurant-toalettene i arrangementspausen var også en uting.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, FrodesMatMening
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Ventet lenge på å få bestillt tiltross for lite folk. Etter bestilling satt vi og ventet både på drikke og mat i tre kvarter uten noe skjedde. Servitørene stod i baren bare noen få meter unna bordet vårt og klarte ikke å oppfatte at vi ikke fikk noe servering. Tok til slutt kontakt og da hadde de glemt hele bestillingen. Blinde surrehoder!!!!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 841gunnarj
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi ønsket å teste ut luncsteder i Porsgrunn med båt. Gledet oss til nye inntrykk.
Kafé K hadde en super beliggenhet. Og det var alt. Interiøret var lite spennende. Menyen lovet hjemmelaget mat som var verdt å vente på.
Det var den ikke. Gresk salat ble bestilt. Så uappetittlig, gammel salat, noen få agurker. Noen få små tomater. Masse fetaost. Det så ut som om alt var rørt sammen til en stor grøt. Kelneren virket ny, men han ga god service.
Hit kommer vi aldri tilbake!
Neste gang besøker vi Brevik og Sjøloftet!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, HelleSty

Reisende som så på Kafe K, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Kafe K? Del dine erfaringer!