“Enkel mat av høy kvalitet”
Anmeldelse av Jonas B. Gundersen

Jonas B. Gundersen
Vurdert som nr. 16 av 48 Restauranter i Porsgrunn
Kjøkken: Amerikansk, Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018

Alltid et sikkert valg dersom man vil ha et enkelt måltid. Prisen er nok litt høy for såpass enkel mat, men kvaliteten er utmerket!

1  Takk, 286kjelll

Anmeldt 9. desember 2018

Når daglig leder ikke gidder å høre på stamgjesters ønsker, gidder ikke vi ( Lørdags klubben som legger igjen ca. 100 000 kr der i året) å komme dit mer.

13  Takk, Svein K
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant m/vennlig servitør. Nydelig mat. Store porsjoner. Moderate priser. Hygieniske toaletter. Tar turen gjerne igjen!

Takk, May Brit R
Anmeldt 15. august 2018

Tok tid før vi fikk bestilt mat, etter gikk det ca 10 minutter før vi fikk beskjed om at de ikke hadde noe av det vi hadde bestilt, dette skjedde 3 ganger før vi endelig fant noe på menyen som de hadde. Litt kjedelig å ikke blir fortalt dette før man bestemmer seg da det går ganske mye tid til å sitte å se gjennom menyen. Fikk ikke noe kompensasjon selv om det tok da over 1 time fra første bestilling til vi fikk maten.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, tonjewor
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Vi var innom Jonas B Gundersen etter en kino. Da på en fredagskveld. Vi drakk en tekopp og skravlet før vi reiste hjemover. Hyggelig sted for å slå av en prat. Egner seg godt for dette.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 894hannes

Reisende som så på Jonas B. Gundersen, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Jonas B. Gundersen? Del dine erfaringer!