“Kjapt ekspedert”

Kjøkken: Amerikansk, Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Var en stor gruppe og hadde reserverte bord. Tildelingen tok i liten grad hensyn til Corona avstand. Stort minus. Det øvrige var stort sett bra, men ikke noe ekstra: bestilling og servering gikk kjapt unna, likedan betalingen som var individuell. Mange ulike retter som kom samtidig til bordene.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, RolfH682
Jorunn1976, Eier på Jonas B. Gundersen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Heisann! Det er leit å høre at vi ikke har tatt tilstrekkelig hensyn til Corona avstand. Jeg hadde satt pris på en tilbakemelding om hva som gikk galt. Vi bestreber høy sikkerhet for både gjester og medarbeidere, og er derfor svært interessert i hva som ikke fungerte! Send meg gjerne en epost på porsgrunn@jbg.no

Anmeldt 5. august 2020

Alltid hyggelig på Jonas B. Dette var lunsj med kolleger før sommerferie. Aldeles nydelig Club Sandwich, hyggelig servering. Fine lokaliteter både ute og inne.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, elisabethht2017
Anmeldt 20. juli 2020

Storfamilie på 7 personer som koste seg med god lunsjmat og god service. Prisen var grei og servering rask og som forventet. Anbefales når du er i Porsgrunn

Takk, Meander150654
Jorunn1976, Owner på Jonas B. Gundersen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi har super-travle dager, og det er spesielt hyggelig at vi likevel klarer å levere til forventning:)

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Jonas B ligger langs vannet med utsikt og servering inne og ute. Menyen er hamburgere, pizza og salater m.m. Prisene er middels. Vi fikk god mat, god service og var fornøyde.

Takk, Erlend1973
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelige lokaler ved elven, smilende og blide servitører, latter på lur, nydelig lunsj, middag og dessert, godt drikke, uformelt og koselig, både ute og inne, vi kommer snarlig igjen, både familie og venner⭐️

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Opedal

Reisende som så på Jonas B. Gundersen, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Jonas B. Gundersen? Del dine erfaringer!