“Maten som aldri kom”

Kjøkken: Amerikansk, Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte mat. Etter over en times ventetid etterlyste vi maten. Fikk så beskjed om at bestillingen ikke hadde blitt registrert. Sa takk for oss og gikk.

Takk, Kenneth S
Jorunn I, Owner på Jonas B. Gundersen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei!
Jeg er lei for at dere har hatt en dårlig opplevelse. Nå vet ikke jeg helt hva som har skjedd, om dere har bestilt i vår web-shop, eller om dere har bestilt i baren. Jeg regner med at det er en menneskelig svikt hos oss som har skjedd, og det skal selvfølgelig ikke skje. Vi bestreber å ha ca 15 min ventetid på maten, og vi skal selvfølgelig fange opp at gjester ikke får hverken vått eller tørt i løpet av en time. Dessverre har vi ikke klart å etterleve våre egne mål i dette tilfellet. Jeg kan ikke annet enn å beklage så mye. Vi jobber videre med saken, slik at vi kan firbedre oss.

Anmeldt 28. juni 2021

Vi tenkte vi skulle prøve Jona B.Gundersen igjen. Det er lenge siden vi var der sist, som var en bedrøvelig opplevelse. Etter å ha ventet en stund ble vi tatt imot av hovmester og viste oss til et hyggelig bord med vindusutsikt til elven. Menyen kom med en gang. Ja, det tok ikke lang tid før vi fikk servert maten. Det var to forskjellige retter barneburger og den kunne hatt noe mer smak, en bruchetta med reker. Det var en tam rett, selv om den fremsto som meget delikat. Det var ingen som bort og spurte om vi var fornøyd med maten. Vi hadde et greit måltid, men om det er hvert pengene, syntes vi at det var i overkant. Her er det forbedringspunkter.

Takk, Ullern22
Anmeldt 17. mai 2021

Vært hele flere ganger, og flere besøk kommer det til å bli. Svært fornøyd med mat, drikke og service!

Takk, Odaemili3
Anmeldt 20. april 2021

Var å spiste med familien fredag 16 april. Det var god mat og veldig hyggelige ansatte. Ble godt tatt imot og vi koste oss. Har spist der flere ganger før for en tid tilbake og opplever at porsjonene var mye mindre nå enn tidligere. Det gikk rykter om at Jonas B. Gundersen hadde gode porsjoner, men ble skuffet da jeg fikk bruchettaen min. Den var knapp. Men stedet og personalet, helt topp! Rent, pent og det er gode priser.

Dato for besøk: april 2021
Takk, June Kristell H
Anmeldt 21. mars 2021 via mobile enheter

Spist på Jonas flere ganger. Har tidligere opplevd å vente i over 1t på maten. De siste gangene virker det som servicen har blitt bedre og personalet er hyggelige. Maten smaker i underkant, og velger ofte andre spisesteder før Jonas.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, kres1_litenj
Jorunn I, Owner på Jonas B. Gundersen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2021

Hei! Tusen takk for at du tar deg tid til å gi tilbakemeldinger! Det er sånn vi kan bli bedre! Vi jobber hardt for å gi rask og effektiv service. Jeg er lei for at du opplever at vi ikke oppnår det. Jeg vil gjerne ha en tilbakemelding på hva som konkret har skjedd. Send meg gjerne en Epost på jorunn@jonasbg.no Jeg vil også informere om vår webshop som er tilgjengelig med qr kode på bordene dersom du heller ønsker det enn hjelp fra servitøren. Da kan du bestille direkte inn på kjøkkenet og i baren via din egen telefon.
Det er også beklagelig at du ikke liker maten vår, og jeg vil gjerne også ha tilbakemelding på hvilke retter det gjelder:) Send meg gjerne en Epost! Mvh Jorunn

Reisende som så på Jonas B. Gundersen, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Jonas B. Gundersen? Del dine erfaringer!