“Egon-ish”

Kjøkken: Amerikansk, Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Basic mat, hyggelig personale, helt greie priser. Beste med stedet er beliggenheten nede ved elven hvor du kan sitte ute.

Takk, Travellingisfuel

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Ville bestille mer drikke til maten, men veldig liten respons fra de som serverte. Da vi endelig fikk bestilt, kom ikke drikke før maten var kald.

1  Takk, Ingrid M
Jorunn I, Eier på Jonas B. Gundersen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei!
Jeg er lei for den dårlige opplevelsen dere har hatt hos oss. Dessverre har jeg ikke kjennskap direkte til hva som har skjedd. Det er uansett ikke i hht våre standarder. For å sikre rask og effektiv servering har vi webshop hvor man kan sende bestilling selv. Det høres ikke ut som dere har fått info om dette, eller har valgt å vente på servitør. Servitørene skal selvfølgelig også være så raske og imøtekommende som mulig, og her høres det ut som vi har feilet. Dette beklager jeg, og tar med meg din informasjon i det videre arbeidet med kontinuerlig oppfølging og forbedring av våre medarbeidere.

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte mat. Etter over en times ventetid etterlyste vi maten. Fikk så beskjed om at bestillingen ikke hadde blitt registrert. Sa takk for oss og gikk.

Takk, Kenneth S
Jorunn I, Owner på Jonas B. Gundersen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei!
Jeg er lei for at dere har hatt en dårlig opplevelse. Nå vet ikke jeg helt hva som har skjedd, om dere har bestilt i vår web-shop, eller om dere har bestilt i baren. Jeg regner med at det er en menneskelig svikt hos oss som har skjedd, og det skal selvfølgelig ikke skje. Vi bestreber å ha ca 15 min ventetid på maten, og vi skal selvfølgelig fange opp at gjester ikke får hverken vått eller tørt i løpet av en time. Dessverre har vi ikke klart å etterleve våre egne mål i dette tilfellet. Jeg kan ikke annet enn å beklage så mye. Vi jobber videre med saken, slik at vi kan firbedre oss.

Anmeldt 28. juni 2021

Vi tenkte vi skulle prøve Jona B.Gundersen igjen. Det er lenge siden vi var der sist, som var en bedrøvelig opplevelse. Etter å ha ventet en stund ble vi tatt imot av hovmester og viste oss til et hyggelig bord med vindusutsikt til elven. Menyen kom med en gang. Ja, det tok ikke lang tid før vi fikk servert maten. Det var to forskjellige retter barneburger og den kunne hatt noe mer smak, en bruchetta med reker. Det var en tam rett, selv om den fremsto som meget delikat. Det var ingen som bort og spurte om vi var fornøyd med maten. Vi hadde et greit måltid, men om det er hvert pengene, syntes vi at det var i overkant. Her er det forbedringspunkter.

Takk, Ullern22
Anmeldt 17. mai 2021

Vært hele flere ganger, og flere besøk kommer det til å bli. Svært fornøyd med mat, drikke og service!

Takk, Odaemili3

Reisende som så på Jonas B. Gundersen, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Jonas B. Gundersen? Del dine erfaringer!