“Lite oppmerksomme servitører”

Kjøkken: Amerikansk, Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. juni 2023

Kommet hit i flere år, og syns maten er veldig god. Men den siste tida har det kommet nye servitører, og servicen er blitt veldig dårlig. Vært der 3 ganger i mai, og hver gang har vi blitt glemt etter maten har kommet. Ikke fått tilbud om verken dessert eller mer drikke..selv om vi har sittet der i flere timer. Også observert at andre gjester har måttet hente servitører selv. Håper dette blir bedre.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Marie H

Anmeldt 15. januar 2023

Fikk en avskyelig Bruschetta med reker. Jeg gir vanligvis ikke slike tilbakemeldinger på tripadviser men har gått å bulpa på den heslige Bruschetta med reker. Spiste bare halvparten men fy f.. så elendig. Jeg kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: mars 2022
Takk, Kire_St123
Jorunn I, Owner på Jonas B. Gundersen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2023

Hei! Dette er helt utrolig trist å høre! Jeg kan ikke forstå hva som har skjedd. Jeg vil gjerne høre hva som var feil med bruschettaen, slik at vi kan hindre at det skjer igjen. Vært så snill å send meg en e-post på jorunn@jonasbg.no med en forklaring på hva som var galt. Reker skal jo ha god kvalitet på denne tiden av året, så jeg forstår ikke.

Anmeldt 8. desember 2022 via mobile enheter

Vi spurte om å få dressing til maten, noe vi ente med å spørre 4 ganger om. Vi fikk dressingen når vi skulle gå og ente med å betale for dette. Altfor dårlig kundeservice…..

Dato for besøk: desember 2022
Takk, martinefinne
Jorunn I, Owner på Jonas B. Gundersen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2022

Her har vi ikke levert etter våre standarder. Det er jo helt utrolig at dere må be om det samme 4 ganger. Jeg kan ikke forstå hva som har skjedd. Beklager så mye. Send meg gjerne en epost, slik at jeg kan få litt mer informasjon om hendelsen og finne mer ut av hva som har gjort at vi ikke har levert. Epost: jorunn@jonasbg.no

Anmeldt 12. august 2022

Det er alltid hyggelig. Vennlig atmosfære , god mat, god pris.
Anbefaler på det sterkeste om du vil ha en hyggelig lunch med venner.

Dato for besøk: september 2021
Takk, remimikor
Anmeldt 17. juni 2022 via mobile enheter

Vi fikk reservert daen og det var lurt. Det var masse folk. Spiste laks og brownues God mat. Kan anbeles og kommer gjern igjen.

Dato for besøk: juni 2022
Takk, 894hannes

Reisende som så på Jonas B. Gundersen, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Jonas B. Gundersen? Del dine erfaringer!