“Tur med storfamilien”
Anmeldelse av Brekkeparken Kafé

Brekkeparken Kafé
Vurdert som nr. 23 av 53 Restauranter i Skien
Beskrivelse: Velkommen til kafeen med Skiens beste utsikt! Her kan du nyte lunsj, middag, kaffe og kaker – eller bare et glass! Kafeen har fast åpningstid 1. mai-31. august, og kan leies til private selskaper hele året. Brekkeparken kafe er et svært egnet sted for private selskaper, og vi har tre selskapslokaler til leie.
Anmeldt 11. juli 2021

Fantastiske Brekkeparken i Skien er verdt et besøk ! Ligger nydelig til , passer for eldre , barnefamilier og vennegjengen . Her kan vi ha picnick og barna kan løpe omkring. Den gamle kafeen/ restauranten ligger nydelig til og er et flott sted å sitte en sommerdag. Vi drar dit m storfamilien for et måltid . Kommer ca kl 14 søndag . Da får vi vite at det er en dagens middag ; svinekjake . Dette minner ikke om et sommeralternativ men la gå ... Så informeres det om at dagens suppe er utgått, det er ikke mulig å få karbonadesmørbrød pga gått tom . Detbegynner å bli lite utvalg for en lunch. Smørbrød m roastbeef , reker og laks serveres . Roastbeef var bra . Toaster til barna var under enhver kritikk og vi mistenker at det var gått tomt for ost. Cecar salat var ok men kunne heves betraktelig m litt mer av parsean , bacon. Hele opplevelsen ble dessverre slik at vi tenkte at neste gang tar vi med nistepakke eller bestiller en bringe- pizza ! Betjeningen var hyggelig og gjorde sitt beste, men vi opplevde det som litt kaotisk mht logistikk og bestilling. Barna ble lovet softis til dessert, men softismaskinen var godt i stykker !! Bedre forberedelser og det å ikke tom så tidlig på dagen er klare råd fra oss !

Takk, Skoleosen

Anmeldt 7. august 2019

Brekke museum var behjelpelig med å skaffe guide for 20 danske og norske speidervenner i mai hvor tulipaner stod i full flor, og de sørget også for på våre vegne å bestille dagens suppe m/nydelig selvlaget brød på Brekkeparken kafe, som ydet flott service. Kafeen ligger med nydelig utsikt over byen og vi anbefaler på det sterkeste å besøke dette stedet og parken.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, LaStei
Anmeldt 16. juni 2019

Du kan nye en kopp kaffe med noe å bite i,eller en bedre middag. Og er værgudene med deg,sitt ute der har du Skien beste utsikt utover byen.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, RagnarT24
Anmeldt 3. oktober 2018

Typisk sommerkafe på Skiens tak med utsikt over byen. Maten er sånn passe med en svært enkel meny. Man kommer ikke hit for matens skyld, men heller for å oppleve stedet i seg selv.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 394gunnari
Anmeldt 15. september 2018

Det var en veldig fin utsikt, men prisene og maten leverte ikke på noe som helst måte. Det var trist og ikke spesielt familie vennlig

Dato for besøk: juli 2018
Takk, airbourne7

Reisende som så på Brekkeparken Kafé, så også på

Har du vært i Brekkeparken Kafé? Del dine erfaringer!