“Maten var problemet”
Anmeldelse av O'Learys

O'Learys
Vurdert som nr. 44 av 56 Restauranter i Skien
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste burger. Salatbar var inkludert. Alle salatene sto åpne og uten kjøling. Sausene og dressingen hadde dannet hinne. Jeg spiste coleslaw og grønn salat til burgeren. Senere den kvelden ble jeg syk med oppkast og diare. Jeg var dog den eneste av to voksne som ble syk.
Vi bestilte bord for å kunne bestille bowling. Likevel måtte vi betale full pris for bowling etter å ha betalt en god del for maten allerede. Ikke så kult.

1  Takk, AnnelieAAG

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Jeg har spist her to ganger og jeg blir aldri lei, servicen her er ekstremt bra og maten er utrolig god! Her treffer du serviceinnstilte og hyggelige servitører.
I tillegg vil jeg skryte ekstremt mye av hvor hygieniske toalettene her her, noe jeg ser på som viktig i en restaurant/bar.

Dette er desidert det beste spisestedet i Skien og anbefales både for fastboende og reisende!

Takk, 191edvards
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Typisk Amerikansk kjederestaurant. Burger cola og BBQ saus. Bowling og øl. Ungt og uerfarent
personell. Maten som du må bestille og betale i baren, smakte godt, og interiøret er helt greit. Jeg tror dette er et sted for folk mellom 25 og 35 år. Jeg for min del er ferdig med Amerikanske kjederestauranter.

Takk, Roger C
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi spise lunsj og bowlet etter maten. Tilrettelagt slik at man kunne bowle etter maten. Okej mat og service. Det var mange tv skjermer i lokalet som kan virke forstyrrende. Men det kanskje konseptet.

1  Takk, 894hannes
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Bestilte Cola, fikk pepsi. Ingen form for beklagelse eller opplysning om at de ikke serverer Coca cola. Hele kvelden ødelagt. Maten var ok.

Takk, Christine H

Reisende som så på O'Learys, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i O'Learys? Del dine erfaringer!