“Etter 40 min skulle de starte å lage min mat”
Anmeldelse av Dattebayo Skien AS

Dattebayo Skien AS
Vurdert som nr. 36 av 54 Restauranter i Skien
Beskrivelse: Dattebayo er ikke en vanlig sushi-takeaway. Vi har i tre ar utviklet en meny som vi rett og slett er gradig stolte av. Og nar vi ekspanderer, sa gjør vi heller ikke helt som normalen: Vi startet i vakre Bø, og na utvider vi inn i Skien by med brask, bram og vannvittig god sushi.
Anmeldt 16. september 2021

Bestilte usle 6 biter futomaki sammen med en slik boba drikke. Etter 40 minutter mistet jeg litt tålmodighet og spurte om det var lenge igjen. Da skulle de begynne å lage kyllingen som skulle brukes i maten
Det ble bare boba drikke på meg i dag
Boba drikken var forresten heller ikke ferdig tilberedt

Dato for besøk: september 2021
Takk, svein903

Anmeldt 16. juli 2021

Jeg vet og huske fint på at dro det var delig øy ser wet ikke klare å jenteder rarthys nå måtte tet på

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 886mildrida
Anmeldt 3. mars 2021

Veldig god kvalitet på fisken som blir brukt. De er veldig finke til å lage maten og maten ser veldig delikat ut.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, anderskA7620CU
Anmeldt 21. februar 2021

Nå er det tredje gang vi prøver take away her,og de er alltid forsinket,maten er ikke ferdig til tiden. Må vente 20-30 minutter ekstra hver gang! Så nå gidder vi ikke bestille her mer:(

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Kjetil O
Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

Skuffende. Vi velger ofte en sushirestaurant når vi ønsker en enkel middag. Dattebayo i Skien er vel, i motsetning til navnebroren i Bø, en som vi ikke går tilbake til. Løs ris og kald tempura. For mye ris i forhold til fisk. Vi kjøpte i tillegg noen vårruller. Vårrullene smakte godt.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, jo-og-co

Reisende som så på Dattebayo Skien AS, så også på

Bø I Telemark, Bø i Telemark kommune
Skien, Skien kommune

Har du vært i Dattebayo Skien AS? Del dine erfaringer!