“Fantastisk mat 😃😃”
Anmeldelse av Kesar

Kesar
Vurdert som nr. 6 av 49 Restauranter i Skien
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat. Torsdag kveld. Lite folk, men utrolig bra service og som sagt veldig god mat. Anbefales

Takk, _shilds2018

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Maten var middels. Flere feil ved bestilling. Hyggelig og velmenende servitører. Bestilte biff vindaloo og chicken mixed med vindaloo styrke. Ingen endorfiner, men brant litt i munnen. Lave priser.

Takk, BirgitO11
Anmeldt 7. desember 2019

Kombinasjon av pris, smaksopplevelse og vennlig snill service er perfekt. Fin restaurant med god plass, fortjener suksess. Spist her mange ganger og bestandig meget fornøyd. De har dagens rett til svært gunstig pris (se fast meny facebook).

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Per R
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Super mat, Chicken Tikka med medium styrke er å anbefale! Hyggelig og smilende servitør.
Eneste som kan pirker på var at vi måtte spørre om vann et par ganger før dette ble bragt til bordet, men alt i alt en veldig god opplevelse.
Kommer tilbake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, jonasjossi
Anmeldt 20. september 2019

Dette er en plass hvor vi kommer til å komme tilbake til. Nydelig mat og trivelig personell som gjorde dette til en fin kveld.

Dato for besøk: september 2019
Takk, TerjeA135

Reisende som så på Kesar, så også på

Har du vært i Kesar? Del dine erfaringer!