“Veldig god mat”
Anmeldelse av Gamle Skien Restaurant

Gamle Skien Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 56 Restauranter i Skien
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig atmosfære. Personalet var hyggelig og servicen var helt topp. Her var det absolutt ingenting å klage på. Hit kommer vi tilbake mange ganger!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, kiropraktors

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat og fantastisk service. Flott nostalgisk restaurant, anbefaler dette på det sterkeste,,

Dato for besøk: september 2019
Takk, MaritG138
Anmeldt 29. august 2019

Det var en super opplevelse. Kjempehyggelig lokaler, servicen var helt upåklagelig, maten var nydelig og alle ble gode og mette. Det ble spist mye forskjellig rundt bordet, alt fra Cesarsalat til fiskesuppe og alle var strålende fornøyde

Takk, maritbjorndal
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet, hyggelig personale og rause porsjoner!
Anbefaler dette stedet!
Hyggelig servitør og ekstra dessert på huset gir 5 stjerner!

Takk, F9493GZvictoriah
Anmeldt 27. august 2019

Vårt lille utdrikningslag på 7 jenter fikk vår egen avdeling pyntet til bryllup med blondegardiner, hjerteservietter, nydelig brudebukett, ballonger og vakker oppdekning. Skien gamle restaurant spanderte deilig drink på bruden og en liten sjarmerende bryllupskake på alle oss jentene. Maten var deilig, drinkene gode og servitørene smilende. Verten for resturantene hadde virkelig lagt sjelen sin i å gjøre kvelden uforglemmelig for bruden og oss gjestene. Rett og slett fantastisk service!. Vi kommer tilbake. Takk for oss :)

Takk, Laila N

Reisende som så på Gamle Skien Restaurant, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Gamle Skien Restaurant? Del dine erfaringer!