“En opplevelse”
Anmeldelse av Gamle Skien Restaurant

Gamle Skien Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Tunge skyer og regn lå over Skien by, men et besøk på Gamla var en "høydare" Lun og varm interiør, telys og hyggelig velkomst. Maten var fortreffelig, blåskjell anbefales.

Takk, AnitaL1044

Anmeldt 22. juni 2020

Spiste gamlas pepperbiff og er en av de beste jeg har smakt. Den var perfekt stekt og tilbehøret var nydelig.

Takk, 451olivera
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Topp servering, topp mat. Herlig restaurant med god utsikt. Flott interiør. God betjening med innsikten til hva som skal til for en herlig aften. Gode priser og mange smil hører kvelden til. Håper alle får en like hyggelig aften her som det vi hadde.

Takk, 368oleo
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og betjening! Blåskjellene var nydelige, samt en veldig fin atmosfære. Kan anbefales på det sterkeste!

Takk, 322kristineh
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Herlig perle i lille Skien! Fantastisk service!! Anbefaler blåskjell på det sterkeste :) nydelig vin også

Takk, allistairl2018

Reisende som så på Gamle Skien Restaurant, så også på

Skien, Skien kommune

Har du vært i Gamle Skien Restaurant? Del dine erfaringer!