“Super sted for å nyte livets gode stunder”
Anmeldelse av Gamle Skien Restaurant

Gamle Skien Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 49 Restauranter i Skien
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat i gode omgivelser. Hyggelige folk og bra servise. Anbefales ⭐️Er du i Skien må du prøve

Takk, 813j_hanne

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig personal som tok oss godt imot, uansett vi hadde med oss sønnen vår på 2 år. Fantastisk indrefilet og beste burgeren jeg har smakt. Anbefales sterkt!

Takk, sivertsme
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat! Spiste kamskjell til forrett, og rødspette til hovedrett. Begge deler var fantastiske!

Takk, BirgitO11
Anmeldt 9. juli 2020

Dette stedet anbefales veldig. Vi spiste torskerygg til hovedrett. Den var himmelsk god. Servitørene passet på oss hele tiden at vi hadde det bra. Anbefales å reservere bord. Vi kommer mere enn gjerne tilbake.

1  Takk, trondv829
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, begge bestilte lammecarré. Deilig hjemmelaget vaniljeis og creme brulee til dessert. Hyggelig betjening og koselige lokaler. Anbefales!

Takk, 416bentet

Reisende som så på Gamle Skien Restaurant, så også på

Har du vært i Gamle Skien Restaurant? Del dine erfaringer!