“Nydelig service og mat”
Anmeldelse av Gamle Skien Restaurant

Gamle Skien Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette er nok Skiens beste resturant
Topp service og nydelig mat!!
Anbefaler blåskjell med fommes frites

Takk, ernst g

Anmeldt 15. juli 2021

Kjempegod indrefilét med bernaise og god vin til, dyktige og hyggelige ansatte som yter service! ⭐⭐⭐⭐⭐

Takk, thomasaG8079VC
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her med et par venner en del ganger, alle gangene jeg har vært her har maten vært enestående, med veldig god service fra servitørene, høyt anbefalt å dra til for å spise

Dato for besøk: april 2021
Takk, Jostein F
Anmeldt 29. juni 2021

En helt perfekt tilberedt blåskjell rett fikk jeg servert her på Gamla. Veldig god smak og riktig konsistens. Rikelig med blåskjell og tilbehør.
Anbefales!

Takk, BenteNor
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Første gang jeg smakte og bestilte blåskjell og det smakte nydelig ! Kommer til å komme tilbake hit å spise igjen. Flink servitør og veldig hyggelig. Her kan man virkelig kose seg! :)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Rebeccassf

Reisende som så på Gamle Skien Restaurant, så også på

Har du vært i Gamle Skien Restaurant? Del dine erfaringer!