“Middag”
Anmeldelse av Gamle Skien Restaurant

Gamle Skien Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 25. juli 2021

Spiste middag med familien, kjempe god mat og super service Koselig restaurant Vi kommer tilbake.

Takk, 12me3

Anmeldt 24. juli 2021

Fantastisk mat og service! Kommer tilbake hver gang jeg er i området !
Kjempe fin og koselig plass!

Takk, Go616048
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Maten var bra men ikke unik på noen som helst måte. Rask betjening, litt for rask noen ganger. Blå servietter med bananer var litt malplassert.

Takk, Martha J
Anmeldt 21. juli 2021

Jeg er utrolig fornøyd med mitt besøk på Gamle Skien Restaurant. Maten er av høy kvalitet og smaker nydelig. Bestilte forrett, hovedrett og dessert og alt sammen var veldig bra, har ikke noe å klage på. Personellet var veldig hyggelige og flinke og i tillegg så er lokalet og uteserveringen veldig koselig. Satt der i nesten 3 timer for vi koste oss så mye.

Anbefales på det sterkeste.

Takk, N1856XRdavide
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette er nok Skiens beste resturant
Topp service og nydelig mat!!
Anbefaler blåskjell med fommes frites

Takk, ernst g

Reisende som så på Gamle Skien Restaurant, så også på

Har du vært i Gamle Skien Restaurant? Del dine erfaringer!