“Utrolig god mat”
Anmeldelse av Gamle Skien Restaurant

Gamle Skien Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 16. august 2021

Vi var 12 personer, det ble bestilt 10 forskjellige retter og alle var utrolig fornøyde. Hyggelig betjeneing med glimt i øyet trekker også opp

Takk, PerH525

Anmeldt 11. august 2021

Nydelig mat, gode porsjoner, perfekt stekt pepperbiff og en saus som er så god at man skraper ALT av tallerken. Sønnen min på 9 år har aldri smakt så god hamburger! Den var så god at alt vi hørte fra han gjennom måltidet var mmmmm nam! Sjokoladefondanten, Crème Bruleen og kaffen smakte også fortreffelig og det var en stor porsjon dessert for søtmonser Servicen og atmosfæren i lokalene er også helt unik! Kelneren Morten burde forøvrig få et eget smilefjes diplom for kundevennlighet, for han smiler alltid så bredt og har alltid en god kommentar eller ti på lur! Vi kommer garantert tilbake for nye smaksopplevelser

Takk, Kari-Anne1980
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Deilige blåskjell, flotte omgivelser og hyggelig betjening. Nydelig biff med hjemmelaget bearnes. God sjokoladefondant og hjemmelaget is

Takk, 404mortenl
Anmeldt 25. juli 2021

Spiste middag med familien, kjempe god mat og super service Koselig restaurant Vi kommer tilbake.

Takk, 12me3
Anmeldt 24. juli 2021

Fantastisk mat og service! Kommer tilbake hver gang jeg er i området !
Kjempe fin og koselig plass!

Takk, Go616048

Reisende som så på Gamle Skien Restaurant, så også på

Har du vært i Gamle Skien Restaurant? Del dine erfaringer!