“Supert sted.”
Anmeldelse av Gamle Skien Restaurant

Gamle Skien Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 53 Restauranter i Skien
Anmeldt 22. september 2021

Fantastisk Utrolig god mat og enesteående service. Kjempemorsomme omgivelser, masse gøy å se på.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 341signes

Anmeldt 7. september 2021

Jeg har spist mange måltider på Gamle Skien og er svært fornøyd med maten og ikke minst servicen.
Sist helg arrangerte vi konfirmasjon med 28 gjester og fikk igjen super service, og god hjelp med forberedelser, nydelig mat og dagen ble helt fantastisk.
Anbefaler absolutt å teste ut Gamlen Skien for både små og store grupper.

Dato for besøk: september 2021
Takk, LenaB2612
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Alltid hyggelig å komme tilbake til god mat, hyggelig personale og fine lokaler.
Kan anbefales for både store og små selskap.

Takk, kimoX4112AW
Anmeldt 16. august 2021

Vi var 12 personer, det ble bestilt 10 forskjellige retter og alle var utrolig fornøyde. Hyggelig betjeneing med glimt i øyet trekker også opp

Takk, PerH525
Anmeldt 11. august 2021

Nydelig mat, gode porsjoner, perfekt stekt pepperbiff og en saus som er så god at man skraper ALT av tallerken. Sønnen min på 9 år har aldri smakt så god hamburger! Den var så god at alt vi hørte fra han gjennom måltidet var mmmmm nam! Sjokoladefondanten, Crème Bruleen og kaffen smakte også fortreffelig og det var en stor porsjon dessert for søtmonser Servicen og atmosfæren i lokalene er også helt unik! Kelneren Morten burde forøvrig få et eget smilefjes diplom for kundevennlighet, for han smiler alltid så bredt og har alltid en god kommentar eller ti på lur! Vi kommer garantert tilbake for nye smaksopplevelser

Takk, Kari-Anne1980

Reisende som så på Gamle Skien Restaurant, så også på

Har du vært i Gamle Skien Restaurant? Del dine erfaringer!