“Mentalt tilbakestående”

Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Skien
Beskrivelse: Velkommen til MAX i Skien - Nenset
Beskrivelse: Velkommen til MAX i Skien - Nenset
Anmeldt 22. august 2021

Mentalt tilbakestående han som stod bak kassa, fikk helt feil burger, og sa jeg ikke skulle ha brus 10 ganger, fikk med brus

Takk, larss54

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Ventet i 45 min på maten (Drive-Thru). Gikk inn 2 ganger for å spørre om maten. Andre gangen ba vi om å få pengene tilbake, da fikk vi pengene og maten. Dette var meget god service, men dette er jo ikke bærekraftig virksomhet, og var nok et engangstilfelle siden vi måtte vente såpass lenge. Det var 2 kunder inne i restauranten, mens det var 5 biler hvor de fleste ventet en god stund på maten.
En bil som kom 20 min etter vi hadde betalt, fikk maten før oss. «Fast food» ville jeg ikke kalt denne sjappa.

Takk, Phlizzy
Anmeldt 17. mai 2021

Alltid feil på bestillingen, dårlig service. Vanvittig misfornøyd med max Skien. Sendt flere mailer uten å få noe svar.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Odaemili3
Anmeldt 4. mai 2021

Utrolig frekke ansatte og narkomane som jobber her! Helt for ekstremt. Forferdelig de som jeg snakket med

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, sandrapPeng
Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Begynte med at de ikke hadde den drikken jeg hadde bestilt. Ok..
Fikk med burger og chips.
Chipsen stinka og smakte gammel frityrolje. Så den gikk i søpla. Burgeren stinka fjøs og smakte bare salt med en kvalmende, udefinerbar ettersmak.
Så etter en bit gikk den i søpla. Heldigvis slapp jeg unna med en stopp for å spy på vei hjem.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Sonja A

Reisende som så på MAX, så også på

Har du vært i MAX? Del dine erfaringer!