Gøye dager

Kjempe bra badeland. Gøy med stor sklie, hinderløype og bølgebasseng. Praktisk med ulike basseng... les mer

Anmeldt 26. juli 2023
familyfirst10
Kristiansand, Norge
Supert badested for småbarnsfamilier

Flott badeanlegg med flere sklier. Fritidsparken har også muligheter for klatring, skøyter og mer... les mer

Anmeldt 16. juli 2023
Oslove_12
Oslo, Norge

Anmeldt 12. juli 2018

Veldig moro sted med mye å gjøre, jeg har brukt svømmehallen og minigolfområdet og har ingen klager der.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, SupEvan
hkrosa, Informasjonssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2019

Hesiann,

Tusen takk for super anmeldelse av Skien fritidspark. Så gøy at du fikk prøvd flere av aktivitetene i parken.
Velkommen tilbake til mere gøy i parken☺

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Et fint sted for familien, med mye å gjøre.
Ok frokost og middag.
Rommene var greie, men kan minne litt om leirskole.
Veldig hyggelig ansatte som var svært behjelpelige:)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, bordicte

Hei Lill,

Vi takker så mye for at du tok deg tid til å gi oss den flotte anmeldelsen. Gøy å høre at hele familien likte seg i det brede tilbudet av aktiviteter. Siden du var her i fjor sommer har vi pusset opp resepsjonen, spisesalen og flere av rommene. Vi skal passe på å gi tilbakemelding til de ansatte om at dere syns de var veldig hyggelige og svært behjelpelige. Velkommen tilbake for å se hvor fint vi har fått det☺

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Fritidsparken har med sitt allsidige program med mange forskjellige altiviteter og den fantastiske badeparken som passer til store og små, blitt en perle i grenland skien som folk vet å bruke.

Takk, janegilomland

Hei Jane,

Tusen takk for din flotte anmeldelse av Skien fritidspark. Gøy å høre at du liker det brede aktivitetstilbudet vi har i parken. Vi anser det fantastiske badelandet for å være "øyestenen" i parken. Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 19. juni 2018

Masse å gjøre for folk i alle aldre! Blir fort mye folk, så har en små barn må en passe godt på disse slik at ingen springer de ned!! Iskaldt i garderoben..

Takk, camillamariat
hkrosa, Salgssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei Camilla,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding etter besøk hos oss.
Ekstra gøy å høre at du synes det var masse å gjøre for folk i alle aldre.
Velkommen tilbake til dere opplevelser hos oss.

Hilsen ansatte i Skien fritidspark

Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Fritidsparken tilbyr ulike aktiviteter både ute og inne. Denne gangen var vi i uteområde i regi av fritidsparken. Da vi var en stor gruppe. Flott arrangert i flotte naturområde og tilrettelagt.

Takk, 894hannes