TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Spavdelingen

Var der for avslapping i bastuer og boblebad. Flott atmosfære og hyggelig betjenning. Jeg var det i... les mer

Anmeldt 31. juli 2019
894hannes
Skien, Norge
Bra sted for aktivitet

Noe all av Skien fritidspark er noe alle kommuner burde hatt. Her har man veldig mye å velge i av... les mer

Anmeldt 12. mai 2019
absde
Oslo, Norge

Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Jeg elsker alle aktivitetene det er alt i gøy. Det er for store og små. Det er mange aktiviteter. Ute og inne.

Dato for opplevelse: februar 2019
1  Takk, Thea Liyun S
hkrosa, Informasjonssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2019

Heisann,

Tusen takk for kjempefin anmeldelse etter ditt besøk i Skien fritidspark,
Så gøy at du elsker alle aktivitetene både ute og inne☺

Velkommen tilbake til mere gøy i parken.

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Supert badeland for store og små. Cafe der du betaler med armbåndet du får tildelt så slipper gå inne med kontanter. Gratis skap å låse inn ting. Rent og fresht!stupetårn, sklie,bølgebasseng og mye mer! Gøy☺️ skøytebane ute, lekepark , klatrevegg.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, HannaCatharine
hkrosa, Informasjonssjef på Skien Fritidspark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2019

Hei Hanna,

Vi takker så mye for at du tok deg tid til å gi oss en så flott anmeldelse. Kjempegøy å høre at dere likte Badelandet som vi ser på som "øyestenen" i parken. Armbåndsløsningen til skap og til bruk i cafe er en lettvint og grei ordning. Vi setter pris på at dere legger merke til den jobben som gjøres på renhold - fresht er et herlig, positivt ord. Dere fikk brukt mange av parkens aktiviteter og det er jo helt topp.

Velkommen tilbake til mere moro☺

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Vi var der 2 juledag.. Det ble opplyst da vi skulle betale for å gå inn - at det var 300 personer. Då vi kom inn virket det ikke at det var så mange. Betjeningen var høflige og serviceinnstilte. Kommer igjen.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 894hannes

Heisann,

Tusen takk for topp tilbakemelding etter besøk i Skien fritidspark. Parken vår er stor så 300 virker ikke veldig fullt hverken i badeland eller på skøytebanen. Så gøy å høre at dere opplevde betjeningen som høflig og serviceinnstilte. Velkommen igjen til å prøve flere av parkens aktiviteter☺

Anmeldt 12. juli 2018

Veldig moro sted med mye å gjøre, jeg har brukt svømmehallen og minigolfområdet og har ingen klager der.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, SupEvan

Hesiann,

Tusen takk for super anmeldelse av Skien fritidspark. Så gøy at du fikk prøvd flere av aktivitetene i parken.
Velkommen tilbake til mere gøy i parken☺

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Et fint sted for familien, med mye å gjøre.
Ok frokost og middag.
Rommene var greie, men kan minne litt om leirskole.
Veldig hyggelig ansatte som var svært behjelpelige:)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, bordicte

Hei Lill,

Vi takker så mye for at du tok deg tid til å gi oss den flotte anmeldelsen. Gøy å høre at hele familien likte seg i det brede tilbudet av aktiviteter. Siden du var her i fjor sommer har vi pusset opp resepsjonen, spisesalen og flere av rommene. Vi skal passe på å gi tilbakemelding til de ansatte om at dere syns de var veldig hyggelige og svært behjelpelige. Velkommen tilbake for å se hvor fint vi har fått det☺